Kokoomus.fi / Julkaisut / Politiikka / Kokoo­muk­sen vara­pu­heen­joh­ta­jiksi valit­tiin Henna Virk­ku­nen, Anne-Mari Viro­lai­nen ja Janne Sankelo

Kokoo­muk­sen puolue­ko­kous Rova­nie­mellä valitsi vara­pu­heen­joh­ta­jik­seen kunta- ja hallin­to­mi­nis­teri Henna Virk­kusen, kansan­edus­taja Anne-Mari Viro­lai­sen ja kansan­edus­taja Janne Sanke­lon. Virk­ku­nen ja Viro­lai­nen toimi­vat vara­pu­heen­joh­ta­jana jo aiem­malla kaudella, Sankelo valit­tiin nyt uutena.

Ääniä vaalissa annet­tiin 553.

Lisä­tie­dot:  kansan­edus­taja Anne-Mari Viro­lai­nen 050-512 1941, kansan­edus­taja Janne Sankelo, 050-512 0519 ja kunta- ja hallin­to­mi­nis­te­rin erityi­sa­vus­taja Laura Rissa­nen  041-5404505.

5.2.2024

Anna-Kaisa Ikonen: “Kai me pystymme parem­paan kuin yhteen sola­riu­miin?”

Millaista olisi yritys­ten, kuntien tai hyvin­voin­tia­luei­den työ, jos todella uskal­tai­simme kokeilla, selviäm­mekö hieman pienem­mällä normi­tuk­sella? Nyt on elämämme tilai­suus, kirjoit­taa

4.12.2023

Pirjo Mäljä Hämeen Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi, Joonas Pulliai­nen puolu­een euro­vaa­li­koor­di­naat­to­riksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on valin­nut HTM Pirjo Mäljän Hämeen Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi 2.1.2024 alkaen. Mäljä siir­tyy tehtä­vään Euroo­pan parla­men­tin avus­ta­jan tehtä­västä. Hänellä on pitkä