Kokoomus.fi / Julkaisut / Tiedote / Kokoo­muk­sen puolue­val­tuusto nimesi puolue­hal­li­tuk­sen vuodelle 2022

Kokoo­muk­sen puolue­val­tuusto nimesi puolue­hal­li­tuk­sen vuodelle 2022

Kokoo­muk­sen puolue­val­tuusto nimesi etäko­kouk­ses­saan lauan­taina kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tuk­sen vuodelle 2022.

Puolue­hal­li­tuk­sen varsi­nai­siksi jäse­niksi nimet­tiin Tatu Rauha­mäki (Helsinki), Heikki Vest­man (Uusi­maa), Ville Valko­nen (Varsi­nais-Suomi), Samu Vahte­risto (Sata­kunta), Miia Antin (Häme), Aleksi Jäntti (Pirkan­maa), Jussi Virsu­nen (Kaak­kois-Suomi), Jouni Holo­pai­nen (Savo-Karjala), Lotta Ahola (Keski-Suomi), Jesse Luhtala (Pohjan­maa), Tomi Kaismo (Pohjois-Pohjan­maa), Jyri Saas­ta­moi­nen (Kainuu), Riitta Savu­koski (Lappi), Ida Leino (Kokoo­mus­nuo­ret), Pihla Keto-Huovi­nen (Kokoo­mus­nai­set), Nea Nätti­nen (opis­ke­li­ja­liitto Tuhat­kunta).

Puolue­hal­li­tuk­sen vara­jä­se­niksi nimet­tiin Maarit Vieru­nen (Helsinki), Henrik Vuor­nos (Uusi­maa), Juhani Nummen­talo (Varsi­nais-Suomi), Mikko Korpela (Sata­kunta), Mika Järvi­nen (Häme), Saana Vahve­lai­nen (Pirkan­maa), Olli Marja­laakso (Kaak­kois-Suomi), Aulikki Sihvo­nen (Savo-Karjala), Katja Isomöt­tö­nen (Keski-Suomi), Kai Pönti­nen (Pohjan­maa), Jorma Kivelä (Pohjois-Pohjan­maa), Matti-Jussi Pollari (Kainuu), Pekka Heik­ki­nen (Lappi), Maria Miala (Kokoo­mus­nuo­ret), Salla Mäkelä (Kokoo­mus­nai­set), Santeri Kirk­kala (opis­ke­li­ja­liitto Tuhat­kunta).

13.1.2024

Kokoo­mus nimitti uuden puolue­hal­li­tuk­sen ja kaksi uutta euro­vaa­lieh­do­kasta

Susanna Kisne­rin (Pohjois-Pohjan­maa) ja Ted Apte­rin (Helsinki) nimi­tys nostaa kokoo­muk­sen tähän mennessä nimet­ty­jen euro­vaa­lieh­dok­kai­den määrän kahdek­saan. Helsin­gissä Bottalla lauan­taina kokoon­tu­nut kokoo­muk­sen puolue­val­tuusto nimesi

29.10.2023