Kokoomus.fi / Julkaisut / Politiikka / Katai­sen video­blogi: Parempi Eurooppa syntyy parhailla teki­jöillä

Katai­sen video­blogi: Parempi Eurooppa syntyy parhailla teki­jöillä

Kun Euroo­palla menee hyvin, niin silloin myös Suomessa menee hyvin. Euroo­pan parla­men­tissa pitää olla sellai­sia päät­tä­jiä, jotka tietä­vät, mitä tahto­vat, tietä­vät mitä parempi Eurooppa on, ja uskal­ta­vat sitou­tua siihen työhön. Me tarvit­semme parem­paa Euroop­paa. Tarvit­semme tahto­via itsensä likoon lait­ta­via ihmi­siä.

5.2.2024

Anna-Kaisa Ikonen: “Kai me pystymme parem­paan kuin yhteen sola­riu­miin?”

Millaista olisi yritys­ten, kuntien tai hyvin­voin­tia­luei­den työ, jos todella uskal­tai­simme kokeilla, selviäm­mekö hieman pienem­mällä normi­tuk­sella? Nyt on elämämme tilai­suus, kirjoit­taa

4.12.2023

Pirjo Mäljä Hämeen Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi, Joonas Pulliai­nen puolu­een euro­vaa­li­koor­di­naat­to­riksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on valin­nut HTM Pirjo Mäljän Hämeen Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi 2.1.2024 alkaen. Mäljä siir­tyy tehtä­vään Euroo­pan parla­men­tin avus­ta­jan tehtä­västä. Hänellä on pitkä