Kokoomus.fi / Julkaisut / Tiedote / Elina Valtonen otti vanhan sukunimensä takaisin

Elina Valto­nen otti vanhan suku­ni­mensä takai­sin

Kokoo­muk­sen vara­pu­heen­joh­taja Elina Valto­nen (ent. Lepo­mäki) on otta­nut vanhan suku­ni­mensä takai­sin. Valto­nen kertoi nimen­muu­tok­sesta sosi­aa­li­sen median kana­vis­saan. Valto­nen on ehdolla kunta­vaa­leissa Helsin­gissä.

5.5.2021

Kokoo­mus, KD ja Liike Nyt jättä­vät väli­ky­sy­myk­sen halli­tuk­sen talous- ja työl­li­syys­po­li­tii­kasta – ”Suoma­lai­set ansait­se­vat toimin­ta­ky­kyi­sen halli­tuk­sen”

Kokoo­muk­sen, kris­til­lis­de­mo­kraat­tien ja liike nytin edus­kun­ta­ryh­mät jättä­vät väli­ky­sy­myk­sen halli­tuk­sen talous- ja työl­li­syys­po­li­tii­kasta sekä halli­tuk­sen puoli­vä­li­rii­hen teke­mät­tö­mistä päätök­sistä. Ryhmien mukaan halli­tuk­sen

4.5.2021