Vaasassa Tommi Mäki ja Janne Sankelo kisa­si­vat pöytä­lät­kässä – katso kumpi voitti!

Julkaistu: 06.02.2020

Kiitos keskusteluista Vaasa, nähdään taas!

Kansanedustajien kiertue kurvasi toisena kiertuepäivänä 30. tammikuuta Vaasaan. Göranin kahvilassa Vaasassa mukana olivat puheenjohtaja Petteri Orpo, varapuheenjohtajat Antti Häkkänen ja Mari-Leena Talvitie sekä kansanedustajat Jukka Kopra, Janne Sankelo, Saara-Sofia Sirén, Paula Risikko, Kai Mykkänen, Anna-Kaisa Ikonen, Pia Kauma, Heikki Autto ja puoluesihteeri Kristiina Kokko. Aamutuimaan päivän ensimmäisellä etapilla tarjoiltiin kahvia ja pullaa.

Puoluejohto ja kansanedustajat kiersivät yhteensä 22 paikkakuntaa viikon sisällä. Pysähdyksiä oli Kemijärvellä, Rovaniemellä, Kemissä, Oulussa, Kokkolassa, Vaasassa, Seinäjoella, Porissa, Turussa, Jyväskylässä, Mikkelissä, Lahdessa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Joensuussa, Kuopiossa, Kajaanissa, Tampereella, Hämeenlinnassa, Vantaalla, Espoossa ja Helsingissä.

Kuopion ja Oulun kiertuetapahtumien yhteydessä järjestettiin kesän 2020 puoluekokoukseen tehtävän tavoiteohjelman julkinen keskustelutilaisuus.

Kiertueella oli mukana myös pöytälätkä ja kuten mainoksissakin luvattiin, nyt oli mahdollisuus haastaa kansanedustaja joko politiikassa tai pöytälätkässä! Paikalle saapuneiden vaasalaisten lisäksi pöytälätkässä käytiin otteluita kokoomuslaisten kesken.

Pohjanmaalla kokoomuspiirin hallituksessa istuva vaasalainen Tommi Mäki otti pöytälätkäottelun alueen kansanedustajan Janne Sankelon kanssa. Ottelu päättyi tasatilanteeseen 2–2.

Kiitos keskusteluista Vaasa, nähdään taas!