Kokoomus.fi / Julkaisut / Politiikka / Toivo­tal­koot jatkui­vat ympäri Suomea

Toivo­tal­koot jatkui­vat ympäri Suomea

Toivo syntyy teoista. Teot tekevät ajatuksista arvokkaita ja muuttavat maailmaa pala palalta.

Kokoomuksen Toivotalkoot jatkuvat keväällä 2009. Viimeksi 18.4. järjestettiin jälleen kymmenittäin erilaisia talkoita ympäri Suomen. Talkoita järjestettiin mm. Alastarossa, Espoossa, Haminassa, Helsingissä, Hämeenkyrössä, Iitissä, Ilmajoella, Imatralla, Jaalassa, Kajaanissa, Kangasalalla, Karttulassa, Kotkassa, Kouvolassa, Kuopiossa, Kustavissa, Kärkölässä, Lappeenrannassa, Noormarkussa, Nurmijärvellä, Nurmossa, Peräseinäjoella, Pomarkussa, Pyhtäällä, Rovaniemellä, Salossa Seinäjoella, Turussa ja Vantaalla.

Toivotalkoot.fi ?sivuilla näette tulevat talkoot ja voitte myös tutustua kuviin jo järjestetyistä talkoista.

www.toivotalkoot.fi
Kokoomuksen puheenjohtaja, valtiovarainministeri Jyrki Katainen osallistui lauantaina Vantaalla järjestettäviin toivotalkoisiin. Katainen oli mukana Tikkuraitin siistimistalkoissa Tikkurilassa klo 11.00-11.25. Lisäksi Katainen oli mukana Kartanokoskella alueen siistimistalkoissa klo 11.35-12.00.

Puolustusministeri Jyri Häkämies osallistui Kotkassa ja Haminassa järjestettyihin talkoisiin. Haminassa Häkämies oli mukana Veteraanikodin asukkaille järjestettävissä ulkoilutalkoissa. Kotkassa Häkämies oli mukana Kuusisen saaressa ja Ruotsinsalmenkadun päässä olevalla aallonmurtajalla järjestettävissä siivoustalkoissa.

Espoossa talkoot toteutuivat Toivoseteli-ajatuksella. Espoon Kokoomuksen valtuustoryhmä jakoi Toivoseteleitä koko Espoon alueella ja talkoisiin lähdettiin varausten mukaan. Toivosetelillä seniori saa itselleen talkoovoimaa omaan tarpeeseensa. Lisätietoja Espoon Kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtajalta Tommi Laaksolta, gsm 040 7722 140.

Lisätietoja:

Puoluesihteeri Taru Tujunen, gsm 050 3579 418
Järjestöpäällikkö Hanna Laine, gsm 040 5044 406

localhost:5000

12.6.2024

Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män keskus­te­lua­vaus hyvästä lapsuu­desta ja sen suoje­lusta

Tämä julkaisu on kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män keskus­te­lua­vaus lasten­suo­je­lun uudis­tus­työ­hön. Kyse on isosta urakasta, joka ei tule valmiiksi tällä vaali­kau­della tai tämän

27.5.2024

Sauli Seit­ten­ranta: ”Lääke­pula on turval­li­suusuhka”

2021 rahti­laiva tukki Suezin kana­van. 2022 Kiinan rajut koro­na­ra­joi­tuk­set johti­vat Shang­hain ja Shenz­he­nin tehtai­den ja sata­mien kapa­si­tee­tin laskuun. 2024 huthi­ka­pi­nal­lis­ten

24.5.2024

Susanne Päivä­rinta: ”Suomen turva on vahva Eurooppa”