Puolus­tus­mi­nisteri Jyri Häkämies reaaliai­kai­sella kysely­tun­nilla Faceboo­kissa 2.3. klo 12.45

Julkaistu: 02.03.2011 Uncategorized

Kokoomus järjestää 9.2.?1.4. minis­terien kysely­tun­ti­kier­roksen puolueen Facebook-sivulla. Jokainen kokoo­mus­mi­nisteri osallistuu vuorollaan yhteen reaaliai­kaiseen, n. 45 minuutin kestoiseen verkko­kes­kus­teluun suoma­laisten kanssa. Facebook-kysely­tun­neille ovat jo tähän mennessä osallis­tuneet viestin­tä­mi­nisteri Suvi Lindén, valtio­va­rain­mi­nisteri Jyrki Katainen ja asunto­mi­nisteri Jan Vapaa­vuori.

Puolus­tus­mi­nisteri Jyri HÄKÄMIES on kysely­tun­nilla huomenna keski­viikkona 2.3. klo 12.45?13.30 osoit­teessa http://localhost:5000/facebook Mukaan kysely­tun­nille mahtuu 50 keskus­te­lijaa, mutta tuntia voivat seurata kaikki kiinnos­tuneet. Osallis­tu­misen edelly­tyksenä on oma profiili Faceboo­kissa.

FACEBOOK -KYSELYTUNTIEN AIKATAULU:

- puolus­tus­mi­nisteri Jyri Häkämies: ke 2.3. klo 12.45?13.30
- sisäasiain­mi­nisteri Anne Holmlund: ti 8.3. klo 15.15?16
- perus­pal­ve­lu­mi­nisteri Paula Risikko: ti 15.3. klo 14.15?15
- opetus­mi­nisteri Henna Virkkunen: ti 22.3. klo 17.45?18.30
- ulkoa­siain­mi­nisteri Alexander Stubb: pe 1.4. klo 10.15?11

Kokoomus toivottaa kaikki terve­tul­leiksi kysely­tun­neille ? olitpa sitten puolesta, vastaan tai jotain
siltä väliltä. Terve­tuloa!