Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poikkeusajan podcast // Kohti kuntavaaleja: Kunnan pitää olla yrityksille mahdollistaja, ei estäjä

Poik­keus­a­jan podcast /​/​ Kohti kunta­vaa­leja: Kunnan pitää olla yrityk­sille mahdol­lis­taja, ei estäjä

Kunnan elin­voima ei synny keskus­hal­lin­nossa, vaan se lähtee paikal­li­sista yrityk­sistä ja yhdis­tyk­sistä – ihmis­ten omasta teke­mi­sestä. Millä tavoin varmis­tamme sen, että yrit­täjä saa keskit­tyä teke­mi­seen sen sijaan, että joutuu tais­te­le­maan byro­kra­tian kanssa? Voiko kunnilla olla uskot­tava rooli ilmas­ton­muu­tok­sen hidas­ta­mi­sessa?

Lotta Backlun­din vieraina kokoo­muk­sen puheen­joh­taja Petteri Orpo, vara­pu­heen­joh­taja Elina Lepo­mäki ja puolue­val­tuus­ton puheen­joh­taja, kansan­edus­taja Heikki Autto.

6.4.2021

Poik­keus­a­jan podcast /​/​ Valoa koro­na­tun­ne­lin päässä

Milloin pääsee taas konsert­tiin tai ravin­to­laan? Missä järjes­tyk­sessä yhteis­kun­nan tärkeitä toimin­toja voidaan avata? Suoma­lai­set tarvit­se­vat selkeän näky­män, koska ja miten

5.3.2021