Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poikkeusajan podcast, jakso 20 // Stadi vs. bönde, mukana Heikki Autto ja Elina Lepomäki

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 20 /​/​ Stadi vs. bönde, mukana Heikki Autto ja Elina Lepo­mäki

Stadi vs. bönde. Laitoimme pääkau­pun­gin ja maaseu­dun vastak­kain – vieraina Heikki Autto (bönde) ja Elina Lepo­mäki (Stadi). Mitä on alue­po­li­tiikka ja tekeekö kokoo­mus sitä? Onko se parem­paa kuin keskus­ta­lai­nen alue­po­li­tiikka? Kuun­tele tästä, miksi kokoo­mus on uskot­ta­vampi koko Suomen puolue kuin keskusta.

Kuun­tele jakso 20 tästä:

5.3.2021

Poik­keus­a­jan podcast /​/​ Kohti kunta­vaa­leja: Jokai­sella lapsella pitää olla mahdol­li­suu­det mihin vain

Suoma­lai­nen koulu on pape­rilla hyvä, mutta todel­li­suu­dessa se on vielä parempi. Miten pidämme sen sellai­sena myös jatkossa? Miten puolue­sih­tee­rin perheessä

26.2.2021

Poik­keus­a­jan podcast /​/​ Kohti kunta­vaa­leja: Kunnan pitää olla yrityk­sille mahdol­lis­taja, ei estäjä

Kunnan elin­voima ei synny keskus­hal­lin­nossa, vaan se lähtee paikal­li­sista yrityk­sistä ja yhdis­tyk­sistä – ihmis­ten omasta teke­mi­sestä. Millä tavoin varmis­tamme sen,

10.9.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko /​/​ Jakso 19

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 19: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko Mitä puolue­sih­teeri oikein tekee? No aina­kaan ei anna kyyni­syy­delle tilaa! Selvi­tämme puolue­sih­teeri Kris­tiina