Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poikkeusajan podcast, jakso 20 // Stadi vs. bönde, mukana Heikki Autto ja Elina Lepomäki

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 20 /​/​ Stadi vs. bönde, mukana Heikki Autto ja Elina Lepo­mäki

Stadi vs. bönde. Laitoimme pääkau­pun­gin ja maaseu­dun vastak­kain – vieraina Heikki Autto (bönde) ja Elina Lepo­mäki (Stadi). Mitä on alue­po­li­tiikka ja tekeekö kokoo­mus sitä? Onko se parem­paa kuin keskus­ta­lai­nen alue­po­li­tiikka? Kuun­tele tästä, miksi kokoo­mus on uskot­ta­vampi koko Suomen puolue kuin keskusta.

Kuun­tele jakso 20 tästä:

21.6.2021

Poik­keus­a­jan podcast /​/​ Viimei­nen jakso: Vieraana Henri Alén

Poik­keus­a­jan podcas­tin viimei­nen jakso on nyt kuun­nel­ta­vissa! Ympyrä sulkeu­tuu, kun jo ensim­mäi­sessä jaksossa maalis­kuussa 2020 vierail­lut ravin­to­lay­rit­täjä Henri Alén on

25.5.2021

Specia­lavs­nitt: Borg­mäs­tar­podcast

Hur borde Helsing­fors utvecklas? Lyssna på vad Samlings­par­tiets borg­mäs­tar­kan­di­dat Juhana Vartiai­nen säger i Lotta Backlunds intervju.

6.4.2021

Poik­keus­a­jan podcast /​/​ Valoa koro­na­tun­ne­lin päässä

Milloin pääsee taas konsert­tiin tai ravin­to­laan? Missä järjes­tyk­sessä yhteis­kun­nan tärkeitä toimin­toja voidaan avata? Suoma­lai­set tarvit­se­vat selkeän näky­män, koska ja miten