Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Paikka auki: Kokoomuksen eduskuntaryhmä ja puolue hakevat palvelukseensa EU- ja ulkopolitiikan asiantuntijaa

Paikka auki: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä ja puolue hake­vat palve­luk­seensa EU- ja ulko­po­li­tii­kan asian­tun­ti­jaa

EU- ja ulko­po­li­tii­kan asian­tun­tija työs­ken­te­lee edus­kun­ta­ryh­män kans­liassa sekä puolue­toi­mis­tolla.

Edel­ly­tämme valit­ta­valta henki­löltä kokoo­mus­laista maail­man­kat­so­musta, poli­tii­kan koke­musta, kykyä paneu­tua nopeasti eri asioi­hin, hyvää kirjal­lista ilmai­su­tai­toa, ulko- ja turval­li­suus­po­li­tii­kan sekä EU-asioi­den tunte­musta ja valmiutta osal­lis­tua Kokoo­muk­sen poliit­tis­ten kannan­ot­to­jen valmis­te­luun.

Toivomme haki­jalta korkea­kou­lu­tut­kin­toa tai loppu­vai­heessa olevia korkea­kou­lu­tut­kin­toon johta­via opin­toja. Tarjoamme mielen­kiin­toi­sen ja haas­ta­van työn poli­tii­kan näkö­ala­pai­kalla. Tehtä­vän menes­tyk­se­käs hoito edel­lyt­tää englan­nin ja ruot­sin kielen taitoa sekä valmiutta matkus­ta­mi­seen ja ilta- ja viikon­lop­pu­töi­hin.

Toivomme, että valit­tava henkilö voi aloit­taa tehtä­vässä syys­kuun aikana. Tehtävä on määrä­ai­kai­nen 30.4.2022 saakka. Määrä­ai­kai­suu­den perus­teena on perhe­va­paan sijai­suus.

Vapaa­muo­toi­set hake­muk­set ansio­luet­te­loi­neen ja palk­ka­toi­vo­muk­si­neen tulee osoit­taa tiis­tai­hin 31.8.2021 klo 12.00 mennessä sähkö­pos­titse osoit­tee­seen sari.pellinen@eduskunta.fi Tehtä­vään valit­ta­valle tehdään turval­li­suus­sel­vi­tys. Jättä­mällä hake­muk­sesi, annat suos­tu­muk­sesi selvi­tyk­selle.

Lisä­tie­toja tehtä­västä anta­vat edus­kun­ta­ryh­män pääsih­teeri Mikko Korte­lai­nen mikko.kortelainen@eduskunta.fi tai 050-301 8334 ja puolue­sih­teeri Kris­tiina Kokko kristiina.kokko@kokoomus.fi tai 050-342 3654.

26.8.2021

Tuomas Tikka­nen puolue­joh­don erityi­sa­vus­ta­jaksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on nimit­tä­nyt Tuomas Tikka­sen, 29, kokoo­muk­sen puolue­joh­don erityi­sa­vus­ta­jaksi. Tikka­nen siir­tyy puolue­toi­mis­tolle Brys­se­listä euro­par­la­men­taa­rikko Petri Sarva­maan poliit­ti­sen avus­ta­jan tehtä­vistä. Tikka­nen

12.8.2021