Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Paikka auki: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä ja puolue hake­vat palve­luk­seensa EU- ja ulko­po­li­tii­kan asian­tun­ti­jaa

EU- ja ulko­po­li­tii­kan asian­tun­tija työs­ken­te­lee edus­kun­ta­ryh­män kans­liassa sekä puolue­toi­mis­tolla.

Edel­ly­tämme valit­ta­valta henki­löltä kokoo­mus­laista maail­man­kat­so­musta, poli­tii­kan koke­musta, kykyä paneu­tua nopeasti eri asioi­hin, hyvää kirjal­lista ilmai­su­tai­toa, ulko- ja turval­li­suus­po­li­tii­kan sekä EU-asioi­den tunte­musta ja valmiutta osal­lis­tua Kokoo­muk­sen poliit­tis­ten kannan­ot­to­jen valmis­te­luun.

Toivomme haki­jalta korkea­kou­lu­tut­kin­toa tai loppu­vai­heessa olevia korkea­kou­lu­tut­kin­toon johta­via opin­toja. Tarjoamme mielen­kiin­toi­sen ja haas­ta­van työn poli­tii­kan näkö­ala­pai­kalla. Tehtä­vän menes­tyk­se­käs hoito edel­lyt­tää englan­nin ja ruot­sin kielen taitoa sekä valmiutta matkus­ta­mi­seen ja ilta- ja viikon­lop­pu­töi­hin.

Toivomme, että valit­tava henkilö voi aloit­taa tehtä­vässä syys­kuun aikana. Tehtävä on määrä­ai­kai­nen 30.4.2022 saakka. Määrä­ai­kai­suu­den perus­teena on perhe­va­paan sijai­suus.

Vapaa­muo­toi­set hake­muk­set ansio­luet­te­loi­neen ja palk­ka­toi­vo­muk­si­neen tulee osoit­taa tiis­tai­hin 31.8.2021 klo 12.00 mennessä sähkö­pos­titse osoit­tee­seen sari.pellinen@eduskunta.fi Tehtä­vään valit­ta­valle tehdään turval­li­suus­sel­vi­tys. Jättä­mällä hake­muk­sesi, annat suos­tu­muk­sesi selvi­tyk­selle.

Lisä­tie­toja tehtä­västä anta­vat edus­kun­ta­ryh­män pääsih­teeri Mikko Korte­lai­nen mikko.kortelainen@eduskunta.fi tai 050-301 8334 ja puolue­sih­teeri Kris­tiina Kokko kristiina.kokko@kokoomus.fi tai 050-342 3654.

4.12.2023

Pirjo Mäljä Hämeen Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi, Joonas Pulliai­nen puolu­een euro­vaa­li­koor­di­naat­to­riksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on valin­nut HTM Pirjo Mäljän Hämeen Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi 2.1.2024 alkaen. Mäljä siir­tyy tehtä­vään Euroo­pan parla­men­tin avus­ta­jan tehtä­västä. Hänellä on pitkä

20.10.2023

Hakua jatke­taan: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä hakee palve­luk­seensa vies­tin­nän asian­tun­ti­jaa

Vies­tin­nän asian­tun­ti­jan hakua jatke­taan. Kyke­netkö kiteyt­tä­mään poliit­ti­sen vies­tin kiin­nos­ta­valla tavalla tiedot­tee­seen, blogiin, twiit­tiin tai kuvaan? Pysyykö kännyk­kä­ka­mera luon­te­vasti kädessä? Sinun

17.10.2023

Timo Enroth nimi­tetty Helsin­gin Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on nimit­tä­nyt Timo Enrot­hin kokoo­muk­sen Helsin­gin piirin toimin­nan­joh­ta­jaksi. Enroth siir­tyy tehtä­vän Suomen näytel­mä­kir­jai­li­jat ja käsi­kir­joit­ta­jat ry:n toimin­nan­joh­ta­jan tehtä­västä.