Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Paikka auki: Kokoomuksen eduskuntaryhmä hakee palvelukseensa sosiaali- ja terveyspoliittista asiantuntijaa 22.3.2021-31.12.2021 väliseksi ajaksi

Paikka auki: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä hakee palve­luk­seensa sosi­aali- ja terveys­po­liit­tista asian­tun­ti­jaa 22.3.2021-31.12.2021 väli­seksi ajaksi

Asian­tun­tija työs­ken­te­lee ryhmä­kans­liassa ja vastaa erik­seen sovit­ta­vista poli­tii­kan sekto­reista ja niiden valmis­te­lusta ja seuran­nasta. Arvos­tamme sosi­aali- ja terveys­po­li­tii­kan sekä tasa-arvo­ky­sy­mys­ten tunte­musta. Luemme eduksi erityi­sesti sosi­aali- ja tervey­den­huol­lon uudis­tusta koske­van osaa­mi­sen.

Edel­ly­tämme valit­ta­valta henki­löltä kokoo­mus­laista maail­man­kat­so­musta, poli­tii­kan tunte­musta, kykyä paneu­tua nopeasti eri asioi­hin ja hyvää kirjal­lista ilmai­su­tai­toa sekä valmiutta osal­lis­tua kokoo­muk­sen poliit­tis­ten kannan­ot­to­jen valmis­te­luun.

Toivomme haki­jalta korkea­kou­lu­tut­kin­toa tai loppu­vai­heessa olevia korkea­kou­lu­tut­kin­toon johta­via opin­toja. Tarjoamme mielen­kiin­toi­sen ja haas­ta­van työn poli­tii­kan näkö­ala­pai­kalla.

Toivomme, että valit­tava henkilö voi aloit­taa tehtä­väs­sään mahdol­li­sim­man nopeasti (ensim­mäi­nen mahdol­li­nen aloi­tus­päivä on ma 22.3.2021). Tehtävä on määrä­ai­kai­nen 31.12.2021 asti. Määrä­ai­kai­suu­den perus­teena on toimi­va­paan sijai­suus.

Vapaa­muo­toi­set hake­muk­set palk­ka­toi­vo­muk­si­neen tulee osoit­taa viimeis­tään maanan­taina 15.3.2021 klo 12.00 sähkö­pos­titse osoit­tee­seen marjukka.kuusela@eduskunta.fi. Kirjal­li­set ennak­ko­teh­tä­vät ja haas­tat­te­lut pyri­tään järjes­tä­mään viikon 11 aikana. Tehtä­vään valit­ta­valle henki­lölle tehdään turval­li­suus­sel­vi­tys. Jättä­mällä hake­muk­sesi, annat suos­tu­muk­sesi selvi­tyk­selle.

Lisä­tie­toja tehtä­västä antaa edus­kun­ta­ryh­män pääsih­teeri Mikko Korte­lai­nen, mikko.kortelainen@eduskunta.fi tai 050 301 8334.

20.5.2021

Lyydia Ylönen Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män ympä­ris­tö­po­liit­ti­seksi asian­tun­ti­jaksi

Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä on valin­nut ympä­ris­tö­po­liit­ti­seksi asian­tun­ti­jak­seen Lyydia Ylösen. Hän aloit­taa tehtä­vässä 1.7.2021. Ylönen on koulu­tuk­sel­taan metsän­hoi­taja (MMM) ja hänellä on

21.4.2021

Paikka auki: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä hakee palve­luk­seensa ympä­ris­tö­po­liit­tista asian­tun­ti­jaa

Ympä­ris­tö­po­liit­ti­nen asian­tun­tija työs­ken­te­lee ryhmä­kans­liassa ja vastaa erik­seen sovit­ta­vista poli­tii­kan sekto­reista. Arvos­tamme erityi­sesti ympä­­ristö- ja ener­gia­po­li­tii­kan sekä maa- ja metsä­ta­lous­po­li­tii­kan tunte­musta,

24.9.2020

Paikka auki: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä hakee palve­luk­seensa some­vies­tin­nän asian­tun­ti­jaa

Oletko hyvä some­vies­tijä? Pysyykö kännyk­kä­ka­mera luon­te­vasti kädessä? Sinun ei tarvitse tuot­taa itse kaik­kia sisäl­töjä, vaan tiedät, miten jouk­kue onnis­tuu parhai­ten.