Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Paikka auki: Kokoomuksen eduskuntaryhmä hakee palvelukseensa someviestinnän asiantuntijaa

Paikka auki: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä hakee palve­luk­seensa some­vies­tin­nän asian­tun­ti­jaa

Oletko hyvä some­vies­tijä? Pysyykö kännyk­kä­ka­mera luon­te­vasti kädessä? Sinun ei tarvitse tuot­taa itse kaik­kia sisäl­töjä, vaan tiedät, miten jouk­kue onnis­tuu parhai­ten. Jos vielä olet innos­tu­nut parem­man Suomen raken­ta­mi­sesta, laita hake­mus meille tule­maan.

Haemme siis palve­luk­seen some­vies­tin­nän asian­tun­ti­jaa. Edel­ly­tämme haki­jalta sosi­aa­li­sen median ja video­vies­tin­nän osaa­mista, graa­fista osaa­mista ja kuvaus­tai­toja.

Valit­tava henkilö toimii edus­kun­ta­ryh­män kans­liassa poliit­ti­sena asian­tun­ti­jana ja vastaa yhdessä edus­kun­ta­ryh­män tiedo­tus­sih­tee­rin kanssa edus­kun­ta­ryh­män ulkoi­sesta ja sisäi­sestä vies­tin­nästä, ryhmän mediayh­teis­työstä sekä tarvit­taessa erik­seen sovit­ta­vista poli­tii­kan sekto­reista.

Odotamme valit­ta­valta henki­löltä kokoo­mus­laista maail­man­kat­so­musta, poli­tii­kan tunte­musta, kykyä paneu­tua nopeasti eri asioi­hin ja hyvää kirjal­lista ilmai­su­tai­toa sekä eri vies­tin­tä­vä­li­nei­den tunte­musta. Toivomme haki­jalta korkea­kou­lu­tut­kin­toa tai loppu­vai­heessa olevia korkea­kou­lu­tut­kin­toon johta­via opin­toja. Tarjoamme mielen­kiin­toi­sen ja haas­ta­van työn poli­tii­kan näkö­ala­pai­kalla.

Toivomme valit­ta­van vies­ti­jän voivan aloit­taa marras­kuussa 2020. Tehtävä edel­lyt­tää valmiutta ilta- ja viikon­lop­pu­töi­hin. Tehtävä on määrä­ai­kai­nen vaali­kau­den loppuun asti (31.5.2023).

Vapaa­muo­toi­set hake­muk­set palk­ka­toi­vo­muk­si­neen tulee osoit­taa pe 2.10.2020 klo 12.00 mennessä sähkö­pos­titse osoit­tee­seen sari.pellinen@eduskunta.fi. Tehtä­vään valit­ta­valle tehdään turval­li­suus­sel­vi­tys. Jättä­mällä hake­muk­sesi, annat suos­tu­muk­sesi selvi­tyk­selle.

Lisä­tie­toja tehtä­västä antaa edus­kun­ta­ryh­män pääsih­teeri Mikko Korte­lai­nen, mikko.kortelainen@eduskunta.fi tai 050 301 8334.

28.5.2020

Paikka auki: haemme edus­kun­ta­vaa­lien stra­te­gia­pääl­lik­köä

Kansal­li­nen Kokoo­mus rp hakee puolue­toi­mis­tolle edus­kun­ta­vaa­lien stra­te­gia­pääl­lik­köä määrä­ai­kai­seen tehtä­vään 30.4.2023 saakka. Edus­kun­ta­vaa­lien stra­te­gia­pääl­li­kön tehtä­vänä on vahvis­taa puolu­een stra­te­gista ajat­te­lua, tiedolla

19.5.2020