Kokoomus.fi / Julkaisut / Politiikka / Kokoo­mus valitsi toimin­nan­joh­ta­jat Sata­kun­taan, Hämee­seen ja Pohjan­maalle

Sata­kun­nan Kokoo­mus ry:n vs. toimin­nan­joh­ta­jaksi valit­tiin Simo Heino (s. 1976) Raumalta. Heino toimii tällä hetkellä Paikal­lis­lehti Uusi Rauman ja Paikal­lis­ra­dio Ramo­nan myyn­ti­pääl­lik­könä. Hän on myös mm. Rauman Kokoo­mus ry:n puheen­joh­taja ja Rauman kaupun­gin­val­tuus­ton jäsen.

Hämeen Kokoo­mus ry:n toimin­nan­joh­ta­jaksi valit­tiin Mika Airi­nen (s. 1959) Espoosta. Airi­nen toimii tällä hetkellä Espoon Kokoo­mus ry:n alue­sih­tee­rinä. Hän on myös mm. Uusi Espoo ? lehden päätoi­mit­taja.

Pohjan­maan Kokoo­mus ry:n toimin­nan­joh­ta­jaksi valit­tiin Heikki Risikko (s. 1962) Seinä­joelta. Risikko toimii tällä hetkellä Suomen Yrit­tä­jien järjes­tö­pääl­lik­könä. Hän on aiem­min toimi­nut myös mm. Alahär­män kunnan­val­tuu­tet­tuna.

Lisä­tie­toja:

Puolue­sih­teeri Taru Tuju­nen, gsm 050 3579 418

Simo Heino, gsm 044 546 7487
Mika Airi­nen, gsm 050 563 8806
Heikki Risikko, gsm 0500 663 398

7.5.2024

Pauli Aalto-Setälä: Emme aio jättää Suomen pelas­ta­mista kesken

Kansan­edus­taja Pauli Aalto-Setä­­län pitämä ryhmä­puhe keskus­te­luun julki­sen talou­den suun­ni­tel­masta 2025-2028. Muutok­set puhut­taessa mahdol­li­sia. Keskellä pahinta euro­krii­siä Euroo­pan keskus­pan­kin pääjoh­taja Mario

25.4.2024

Henna Virk­ku­nen: ”Tule­van EU-kauden kärkinä talous ja turval­li­suus”

Kesä­kuun euro­vaa­leissa linja­taan mihin suun­taan Euroop­paa viedään seuraa­vat viisi vuotta. Edel­li­sissä euro­vaa­leissa kärki­tee­maksi nousi ilmas­ton­muu­tos. Se näkyi vahvasti sekä vaali­tu­lok­sessa,

15.4.2024