Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Kokoo­muk­sen Suomi-kier­tue päät­tyi Helsin­kiin: “Tämä otetaan uusiksi!”

Kokoo­muk­sen Suomi-kier­tue päät­tyi Helsin­kiin: “Tämä otetaan uusiksi!”

Kiitos keskusteluista Helsinki, nähdään taas!

Kansanedustajien kiertue kurvasi viimeisenä kiertuepäivänä 3. helmikuuta Helsinkiin. Koko kiertueen viimeisellä etapilla nähtiin puolueen varapuheenjohtajat Antti Häkkänen ja Sanni Grahn-Laasonen sekä kansanedustajat Jukka Kopra, Kari Tolvanen, Elina Lepomäki, Sari Multala, Sari Sarkomaa, Terhi Koulumies, Pihla Keto-Huovinen, Heikki Vestman, Ville Kaunisto, Kai Mykkänen, Pia Kauma, Mia Laiho, Sofia Vikman, Ben Zyskowicz ja puoluesihteeri Kristiina Kokko ja kokoomusnuorten puheenjohtaja Matias Pajula.

Puoluejohto ja kansanedustajat kiersivät yhteensä 22 paikkakuntaa viikon sisällä. Pysähdyksiä oli Kemijärvellä, Rovaniemellä, Kemissä, Oulussa, Kokkolassa, Vaasassa, Seinäjoella, Porissa, Turussa, Jyväskylässä, Mikkelissä, Lahdessa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Joensuussa, Kuopiossa, Kajaanissa, Tampereella, Hämeenlinnassa, Vantaalla, Espoossa ja Helsingissä.

Kuopion ja Oulun kiertuetapahtumien yhteydessä järjestettiin kesän 2020 puoluekokoukseen tehtävän tavoiteohjelman julkinen keskustelutilaisuus.

Kiertueella oli mukana myös pöytälätkä ja kuten mainoksissakin luvattiin, nyt oli mahdollisuus haastaa kansanedustaja joko politiikassa tai pöytälätkässä!

Kiitos keskusteluista Helsinki, nähdään taas!

1.10.2020

Suosi­tuk­set tilai­suuk­sien järjes­tä­mi­sestä, syksy 2020

Puolue suosit­taa seuraa­maan alueel­lista koro­na­ti­lan­netta arvioi­taessa tilai­suuk­sien järjes­tä­mistä. Suosi­tus on voimassa tois­tai­seksi. Tilai­suu­det On tärkeää että kokoo­muk­sen tilai­suu­det ovat turval­li­sia

6.9.2020

Puolue­ko­kous valitsi vara­pu­heen­joh­ta­jat ja puolue­val­tuus­ton puheen­joh­ta­jan

Kokoo­muk­sen puolue­ko­kous valitsi Porissa puolu­eelle sunnun­taina kolme vara­pu­heen­joh­ta­jaa ja puolue­val­tuus­ton puheen­joh­ta­jan. Vara­pu­heen­joh­ta­jaksi jatko­kau­delle valit­tiin Antti Häkkä­nen. Uusiksi vara­pu­heen­joh­ta­jiksi valit­tiin Elina Lepo­mäki ja Anna-Kaisa Ikonen.

6.9.2020

Kokoo­muk­sen puolue­ko­kous valitsi puolue­val­tuus­ton kaudelle 2020-2022

Kokoo­muk­sen puolue­ko­kous Porissa valitsi sunnun­taina puolue­val­tuus­ton jäse­net ja vara­jä­se­net kaksi­vuo­tis­kau­delle. Helsin­gin Kokoo­mus Sami Heis­taro (vara­jä­sen Perttu Hill­man) Kati Martin­son (vara­jä­sen Maarit