Kokoomus.fi / Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä julkai­see teesit halli­tuk­sen työl­li­syys­ta­voit­teen saavut­ta­mi­seksi

Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä asetti loppu­ke­väästä 2016 työryh­män koos­ta­maan ehdo­tuk­sia, joita toteut­ta­malla halli­tuk­sen työl­li­syy­sas­teen vahvis­tu­mista voidaan edesaut­taa ja talous­kas­vun esteitä pois­taa. Työryh­män raportti julkais­taan SuomiA­ree­nan Kansa­lais­to­rin puolue­tel­talla tors­taina 14.7. klo 15.00. Työryh­män ehdo­tuk­set esit­te­lee valtio­tie­teen tohtori, kansan­edus­taja Juhana Vartiai­nen. Komment­ti­pu­heen­vuo­rot pamfle­tista käyt­tä­vät ulko­maan­kauppa- ja kehi­tys­mi­nis­teri Kai Mykkä­nen, STTK:n puheen­joh­taja Antti Palola ja Suomen Yrit­tä­jien toimi­tus­joh­taja Mikael Penti­käi­nen.

Tilai­suus on avoin medialle. Terve­tu­loa!

21.2.2024

Timo Heino­nen: Suomen viesti Natossa on selkeä: kannamme vastuumme ja tuotamme turval­li­suutta.

Kokoo­muk­sen ryhmä­pu­heen­vuoro valtio­neu­vos­ton selon­te­koon edus­kun­nalle Puolus­tus­voi­mien osal­lis­tu­mi­sesta Naton rauhan ajan yhtei­sen puolus­tuk­sen tehtä­viin vuonna 2024. Muutok­set puhut­taessa mahdol­li­sia. Me liityimme

21.2.2024

Pekka Toveri: Vank­ku­ma­ton ja horju­ma­ton tuki Ukrai­nalle on elinehto Euroo­pan turval­li­suu­delle

Kokoo­muk­sen ryhmä­puhe ajan­koh­tais­kes­kus­te­lussa Ukrai­nan tilan­teesta. Muutok­set puhut­taessa mahdol­li­sia. Arvoisa puhe­mies,  Slava Ukraini. Kunnia Ukrai­nalle.  728 päivää sitten Venäjä käyn­nisti hyök­käys­so­dan

20.2.2024

Saara-Sofia Sirén: Työmark­ki­na­uu­dis­tuk­sia ei tehdä ketään vastaan, vaan Suomen puolesta.

Kokoo­muk­sen ryhmä­pu­heen­vuoro väli­ky­sy­myk­seen halli­tuk­sen aiheut­ta­masta työmark­ki­na­kaa­ok­sesta. Muutok­set puhut­taessa mahdol­li­sia. Suoma­lai­sessa yhteis­kun­nassa työmark­ki­na­jär­jes­töillä on tärkeä rooli työeh­to­so­pi­mus­ten neuvot­te­li­joina. TES-neuvot­­te­­luissa työn­te­ki­jöille pyri­tään