Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Hakua jatketaan: Kokoomuksen eduskuntaryhmä hakee palvelukseensa luonnonvara- ja ympäristöpoliittista asiantuntijaa

Hakua jatke­taan: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä hakee palve­luk­seensa luon­non­vara- ja ympä­ris­tö­po­liit­tista asian­tun­ti­jaa

Luon­non­vara- ja ympä­ris­tö­po­liit­ti­sen asian­tun­ti­jan hakua jatke­taan. Aikai­sem­min tehtä­vään hake­neet huomioi­daan.

Luon­non­vara- ja ympä­ris­tö­po­liit­ti­nen asian­tun­tija työs­ken­te­lee ryhmä­kans­liassa ja vastaa erik­seen sovit­ta­vista poli­tii­kan sekto­reista. Arvos­tamme erityi­sesti ympä­ristö- ja ener­gia­po­li­tii­kan sekä maa- ja metsä­ta­lous­po­li­tii­kan tunte­musta, mutta myös muiden poli­tii­kan sekto­rei­den tunte­mus katso­taan haki­jalle eduksi.

Edel­ly­tämme valit­ta­valta henki­löltä kokoo­mus­laista maail­man­kat­so­musta, poli­tii­kan tunte­musta, kykyä paneu­tua nopeasti eri asioi­hin ja hyvää kirjal­lista ilmai­su­tai­toa sekä valmiutta osal­lis­tua Kokoo­muk­sen poliit­tis­ten kannan­ot­to­jen valmis­te­luun.

Toivomme haki­jalta korkea­kou­lu­tut­kin­toa tai loppu­vai­heessa olevia korkea­kou­lu­tut­kin­toon johta­via opin­toja. Tarjoamme mielen­kiin­toi­sen ja haas­ta­van työn poli­tii­kan näkö­ala­pai­kalla.

Toivomme, että valit­tava henkilö voi aloit­taa tehtä­väs­sään mahdol­li­sim­man nopeasti. Tehtävä on määrä­ai­kai­nen vaali­kau­den loppuun 31.5.2027 asti.

Vapaa­muo­toi­set hake­muk­set palk­ka­toi­vo­muk­si­neen tulee osoit­taa tors­tai­hin 31.8.2023 klo 12.00 mennessä sähkö­pos­titse osoit­tee­seen sari.pellinen@eduskunta.fi Tehtä­vään valit­ta­valle tehdään turval­li­suus­sel­vi­tys. Jättä­mällä hake­muk­sesi, annat suos­tu­muk­sesi selvi­tyk­selle.

Lisä­tie­toja tehtä­västä antaa edus­kun­ta­ryh­män pääsih­teeri Mikko Korte­lai­nen, mikko.kortelainen@eduskunta.fi tai puh.  050 301 8334.

13.5.2024

Paik­koja auki: Kokoo­muk­sen puolue­toi­mis­tolla 2 paik­kaa haet­ta­vana

Kansal­li­nen Kokoo­mus on yli sata­vuo­tias keskusta-oikeis­­to­­lai­­nen kansan­puo­lue, joka tarjoaa työn­te­koa arvos­ta­valle ja poliit­ti­sesta vaikut­ta­mi­sesta kiin­nos­tu­neelle mielen­kiin­toi­sen ja tavoi­te­ha­kui­sen työym­pä­ris­tön. Kokoo­musaat­teessa

24.4.2024