Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poik­keus­a­jan podcast: Ulko­suo­ma­lais­ten korona-arki /​/​ Aki Peltola, Janne Walto­nen ja Miina Lange

Poikkeusajan podcast, jakso 11: Kenttäsairaaloita ja sitruunapulaa – miltä näyttää ulkosuomalaisten korona-arki?

Globaali pandemia on pyyhkäissyt koko maapallon yli, mutta se vaikutta eri ihmisiin eri tavoin riippuen missä maassa he asuvat. Poikkeusajan podcast ottaa tänään yhteyttä ulkosuomalaisiin Espanjassa, Britanniassa ja Ruotsissa. Kyttääkö poliisi Espanjassa ruokaostoksillakäymistä? Miksi Lontoon hienostoalueilla on sitruunat loppu kaupoista? Onko Ruotsissa mikään kiellettyä? Lotta Backlundin vieraana tällä kertaa Barcelonasta yrittäjä Aki Peltola, Lontoosta Chief Strategy Officer Janne Waltonen ja Tukholmasta tuottaja Miina Lange.

10.9.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko /​/​ Jakso 19

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 19: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko Mitä puolue­sih­teeri oikein tekee? No aina­kaan ei anna kyyni­syy­delle tilaa! Selvi­tämme puolue­sih­teeri Kris­tiina

7.8.2020