Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poik­keus­a­jan podcast: Turvetta tuleen ilmas­ton kustan­nuk­sella /​/​ Mia Rahu­nen ja Saara-Sofia Sirén

Poikkeusajan podcast, jakso 12: turvetta tuleen ilmaston kustannuksella

Saako turpeenpoltto jatkoaikaa? Miksi hiilidioksidipitoisuus ilmakehässä ei ole pienentynyt, vaikka maailma on pysähdyksissä? Onko Venetsiassa oikeasti delfiinejä? Kuvittelemme, että koronakriisi on parantanut ilmaston tilaa, mutta onko niin? Entä miten voidaan elvyttää taloutta kestävästi? Poikkeusajan vaikutuksista ilmastoon ja ympäristöön kertoo tässä jaksossa WWF:n ilmastoasiantuntija Mia Rahunen. Kokoomus esittää järeitä ilmastotoimia uudessa ympäristö- ja elvytysohjelmassa, ja näistä tarkemmin kertoo kansanedustaja Saara-Sofia Sirén.

7.10.2020

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 20 /​/​ Stadi vs. bönde, mukana Heikki Autto ja Elina Lepo­mäki

Stadi vs. bönde. Laitoimme pääkau­pun­gin ja maaseu­dun vastak­kain – vieraina Heikki Autto (bönde) ja Elina Lepo­mäki (Stadi). Mitä on alue­po­li­tiikka

10.9.2020