Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poik­keus­a­jan podcast: Toisen­lai­nen koro­na­kriisi /​/​ Tiina Muuk­ko­nen ja Leena Linnus

Poikkeusajan podcast, jakso 13: Toisenlainen koronakriisi

Kotiväkivallan määrä on noussut koronaepidemian aikana merkittävästi joka puolella maailmaa. Koronan uhrit eivät aina kuole koronaan, vaan osa kuolee väkivaltaisen puolison kädestä omissa kodeissaan. Monet haavoittuvaisessa asemassa olevat aikuiset ja lapset ovat vielä pahemmassa tilanteessa kun heidät eristetään koteihinsa. Mikä on tilanne Suomessa? Entä mitä Euroopan parlamentti tekee auttaakseen haavoittuvaisessa asemassa olevia ihmisiä?

Lotta Backlundin vieraana tällä kertaa Euroopan parlamentin infrastruktuurista ja logistiikasta vastaava pääjohtaja Leena Linnus sekä ensi- ja turvakotien liiton kehittämispäällikkö Tiina Muukkonen.

7.10.2020

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 20 /​/​ Stadi vs. bönde, mukana Heikki Autto ja Elina Lepo­mäki

Stadi vs. bönde. Laitoimme pääkau­pun­gin ja maaseu­dun vastak­kain – vieraina Heikki Autto (bönde) ja Elina Lepo­mäki (Stadi). Mitä on alue­po­li­tiikka

10.9.2020