Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poikkeusajan podcast // Kohti kuntavaaleja: Jokaisella lapsella pitää olla mahdollisuudet mihin vain

Poik­keus­a­jan podcast /​/​ Kohti kunta­vaa­leja: Jokai­sella lapsella pitää olla mahdol­li­suu­det mihin vain

Suoma­lai­nen koulu on pape­rilla hyvä, mutta todel­li­suu­dessa se on vielä parempi. Miten pidämme sen sellai­sena myös jatkossa? Miten puolue­sih­tee­rin perheessä on pärjätty, kun koulua on käyty välillä jopa vaate­huo­neesta käsin? Entä miten toisen asteen koulu­tus varmis­te­taan oikeasti jokai­selle?

Lotta Backlun­din vieraina kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män puheen­joh­taja Kai Mykkä­nen ja puolue­sih­teeri Kris­tiina Kokko. Kuun­tele!

6.4.2021

Poik­keus­a­jan podcast /​/​ Valoa koro­na­tun­ne­lin päässä

Milloin pääsee taas konsert­tiin tai ravin­to­laan? Missä järjes­tyk­sessä yhteis­kun­nan tärkeitä toimin­toja voidaan avata? Suoma­lai­set tarvit­se­vat selkeän näky­män, koska ja miten

26.2.2021