Pia Kauma

Kansanedustaja, KTM

Olen kolman­nen kauden kansa­ne­du­staja, KTM ja neljän lapsen äiti Espoosta. Ennen kansa­ne­du­staju­utta työs­ken­te­lin vuosia yrity­sjoh­ta­jana muun muassa kansa­in­väli­sen kaupan parissa. Olen edus­kun­nassa myös kokoomuk­sen edus­kun­ta­ryh­män vara­pu­heen­joh­taja sekä toimin useissa kansa­in­väli­sissä tehtä­vissä, kuten Euroo­pan turvalli­suus- ja yhte­i­styöjär­je­stö Etyjin yleiskok­ouk­sen vara­pu­heen­joh­ta­jana. Vapaa-ajalla pidän yllä kieli­tai­to­ani ja kuntoi­len sekä mökkei­len Inkoon saaristossa. Kansa­ne­du­sta­jana olen keskit­tynyt erity­i­sesti talou­teen, turvalli­su­u­teen, yrit­täjyy­teen ja vero­tukseen sekä lapsi­per­hei­den, nuor­ten ja ikäih­mis­ten asio­i­hin. Vaikka lähel­lämme käydään sotaa, arjen kust­an­nuk­set ovat nous­seet ja Suomi on velkaan­tu­nut, olen varma, että tule­vai­su­u­temme on valo­isa. Toimeen on nyt vain tartuttava määrä­ti­e­to­i­sesti. Hyvin­vo­inti syntyy vain työn­te­osta ja yrittä­mi­se­stä sekä siitä, että pidämme kaikki mukana! Lue lisää www.piakauma.fi

Donate