Pauli­ina Rovio

Projektipäällikkö, ensihoitaja (YAMK)

Minulle on tärkeää, että turvaamme päätöksillämme tule­vai­su­u­den myös tule­ville suku­pol­ville sekä edistämme sitä, että kaikilla on mahdol­li­suus hyvään elämään. Olen 42-vuotias tervey­den­hu­ol­lon ammat­ti­lai­nen, yrit­täjän vaimo ja kolmen lapsen äiti. Tällä hetkellä työs­ken­te­len projek­tipääl­lik­könä Kainuun hyvin­vo­in­ti­alu­e­ella. Olen kokenut ja yhte­i­styökyky­i­nen päätöksen­te­kijä ja mukana niin kunnal­li­sessa kuin hyvin­vo­in­ti­alu­een päätöksen­te­ossa. Haluan olla mukana vaik­ut­ta­massa siihen, että yhte­iskun­tamme on hyvin­vo­iva ja toimiva. Talou­den velkaan­tu­mi­nen on saatava pysähtymään ja talous­kasvu käyn­tiin. Meidän on tärkeää ymmär­tää ennal­tae­h­kä­i­se­vien palvelu­jen ja toimien merki­tys hyvin­vo­in­nin ja tervey­den edistäjinä. Minulle on tärkeää, että huoleh­dimme työvo­i­man saatavu­u­den turvaa­mi­sesta sekä toimi­vista liiken­neyh­teyk­si­stä myös tänne meille Pohjo­i­sen Suomen alue­elle.

Donate