Noora Fager­ström

Yrittäjä, kaupunginvaltuutettu

Olen urheilulli­nen kolmen lapsen äiti, vaimo ja koiran omis­taja Espoosta. Perustin mieheni kanssa smooth­iebaariketju Jungle Juice Barin vuonna 2010, kun olin vasta 24-vuotias. Toim­i­tusjo­hta­jana olin lähes 10 vuoden ajan, ja sen jälkeen olen ollut useam­man yhtiön sekä yhdis­tyk­sen halli­tuk­sessa. Minut tunnetaan ennen kaikkea teki­jänä. Suomi tarvit­see enem­män tekoja pärjätäk­seen kilpailussa parhaasta työvoimasta, parhaista veron­mak­sajista ja jotta voimme todella lunas­taa paikkamme, emme pelkästään ”maail­man onnel­lisim­pana kansana”, vaan myös maail­man parhaana paikkana elää, opiskella, tehdä töitä ja yrit­tää, sekä kasvat­taa lapsemme. Suomi tarvit­see enem­män kasvumyön­teistä asen­netta. Kannuste­taan työn­tekoon ja yrit­täjyy­teen veroja alen­ta­malla. Opin­to­tukien tulo­raja sekä perin­tövero pois. Valtion velka on saatava kuriin ja kaikki työkykyiset töihin, kannustin­loukut on puret­tava. Panos­te­taan sosi­aali- ja terveyspalveluissa ennal­taehkäisyyn.

Donate