Milla Lahden­perä

Lehtori, filosofian tohtori

Olen Milla Lahden­perä Taivas­sa­losta, puoliso ja kolmen tytön äiti. Filosofian tohtori (hammastekniikka/​biomateriaalitiede) ja työsken­te­len Turun amk:ssa lehto­rina, koulu­tus­vas­taa­vana ja tutk­i­jana. Sivu­toimis­esti toimin poli­isina työsken­televän mieheni kanssa maa- ja metsä­talous sekä matkailuyrit­täjänä (Pollin Piha). Olen Taivas­sa­lon valtu­us­ton puheen­jo­htaja, alue­val­tu­utettu ja Sote-lautakun­nan pj. Toimin kestävästi ja vastu­ullis­esti niin talouden, sosi­aalisen vastuun, hyvän hallinto­ta­van ja ympäristön osalta. Nyt on yhteiskun­nal­lisen ryhtili­ik­keen paikka. Elämme yli varo­jen. Yksilöi­den yhteiskun­tavas­tu­uta on terävöitet­tävä. Suomella pitää olla kilpailukykyä, joka edel­lyt­tää, että meillä tehdään jatku­vaa kehit­tämis-, tutkimus- ja inno­vaa­tio­työtä. Huolto­var­muu­teen ja omaan ruokatuotan­toon, turval­lisu­u­teen, monipuoliseen ener­giao­mavaraisu­u­teen ja yrit­täjämyön­teisyy­teen pitää panos­taa

Donate