Kokoomus.fi / Edus­kun­ta­ryh­män Yrit­tä­jyys­te­koja 2018 -kier­tue

Edus­kun­ta­ryh­män
Yrit­tä­jyys­te­koja
2018 -kier­tue

Menestyvät yritykset ovat koko hyvinvointimme perusta.

Yritysten menestyksen positiiviset vaikutukset heijastuvat koko yhteiskuntaan työllisyyden ja verotulojen kasvuna. Siksi Kokoomus pitää tärkeänä, että suomalaisten yritysten ja yrittäjien toimintaedellytykset ovat kunnossa nyt ja tulevaisuudessa.

Kokoomuksen eduskuntaryhmä järjestää kesän ja alkusyksyn aikana Yrittäjyystekoja 2018 –kiertueen. Kiertue on jatkoa vuoden 2014 kiertueelle, jolloin kansanedustajat jalkautuivat yrityksiin keräämään ajatuksia yrittäjyyden edistämiseksi. Saadun palautteen pohjalta muodostettiin Kokoomukselle kymmenen yrittäjyystavoitetta, joista kaikki on saatu toteutettua vähintään osittain.

Mikä on oma ehdotuksesi yrittäjyysteoksi?

Uuden kiertueen tarkoituksena on kuulla yrittäjäkentän kuulumisia ja päivittää uudet kymmenen tavoitetta suomalaisen yrittäjyyden vahvistamiseksi. Palautetta kerätään kansanedustajien järjestämien paikallisten kiertuetilaisuuksien yhteydessä sekä tämän sivun kautta. Lista paikallisista tapahtumista päivittyy tälle sivulle.

Ehdotusten ja palautteen pohjalta Kokoomuksen eduskuntaryhmä julkistaa uudet ja päivitetyt yrittäjyystavoitteensa syksyllä 2018.

Ehdota yrittäjyystekoa!

Vahvistuneet tapahtumat

3.9. Lappeenranta
Jukka Kopra & Juhana Vartiainen

4.9. Kotka
Jukka Kopra & Eero Lehti

10.9. Mikkeli, Savonlinna
Kaj Turunen & Jukka Kopra

Tapahtumia vahvistuu lisää syksyn mittaan!

Ehdota
yrittäjyys-tekoa