Kokoomus toivottaa hyvää kesää!

Kokoomuksen puoluetoimisto on pääsääntöisesti suljettuna juhannuksesta elokuun alkuun eli 19.6-2.8.2009.

Kokoomuksen ei-lomailevia työntekijöitä (myös piiritoimistojen työntekijöitä) voitte tavoitella puhelinvaihteesta 0207 488 488.

Politiikan ajankohtaisuuksia voitte lukea myös loma-aikana Verkkouutisista.

Kokoomuksen eduskuntaryhmän kanslian virkailijoita voitte tavoitella em. linkistä löytyvin yhteystiedoin tai eduskunnan vaihteen (09) 4321 kautta.

Valtioneuvoston palveluksessa olevia kokoomuslaisia voitte tavoitella tästä linkistä löytyvillä yhteystiedoilla

Euroopan parlamentti lomailee elokuussa, Kokoomuksen euroedustajien ja heidän avustajiensa yhteystiedot löydät euroedustajien sivulta.

* * *

Lähettäessäsi Kokoomukseen sähköpostia on hyvä huomioida, että viestin vastaanottava henkilö on todennäköisesti lomalla, joten vastauksen saaminen voi viedä aikaa. Myös Kokoomuksen WWW-sivun palautelomakkeen välityksellä tulevissa vastauksissa ja info(at)kokoomus.fi -osoitteeseen lähetettyihin viesteihin vastaamisessa saattaa esiintyä pitkiäkin viiveitä.

Puoluetoimisto palaa normaaliin työrytmiin 3.8.2009.