Kokoomus kuuntelee ja ottaa opiksi -ministeri­kiertue on käynnissä

Kokoomuksella on ollut missio: olla puolue, joka kuuntelee. Jos poliitikko ei kuuntele, ei hän myöskään osaa tehdä oikeita päätöksiä. Näin uskomme edelleen ja nyt on aika kuunnella yhä tarkemmalla korvalla.

Kokoomuslaiset ministerit kiertävät kaikissa vaalipiireissä ja toivovat tapaavansa mahdollisimman monen suomalaisen. Suomalaisilta haluamme palautetta ja kehitysehdotuksia, joita voimme viedä toiminnan tasolle.

Touko- ja kesäkuussa Kokoomus kuuntelee ja ottaa opiksi -kiertueelle osallistuvat pääministeri Jyrki Katainen, Eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri Alexander Stubb, elinkeinoministeri Jan Vapaavuori, sosiaali- ja terveysministeri Paula Risikko, maa- ja metsätalousministeri Jari Koskinen sekä hallinto- ja kuntaministeri Henna Virkkunen.

Tänä keväänä on kulunut kuusi ja puoli vuotta siitä, kun ensimmäinen Kokoomus kuuntelee -tapahtumien sarja järjestettiin. Tämän jälkeen Kokoomus on jatkanut aktiivista kuunteluaan sadoissa erilaisissa kuuntelutapahtumissa ympäri Suomen.

Tervetuloa mukaan touko-kesäkuun 2013 kiertueelle!

Lisätietoja:
Järjestöpäällikkö Sanna Kalinen, p. 020 748 8414