Kokoomus 2015 -kiertueella Kouvolassa puhutaan Euroopasta

Kokoomuksen puheenjohtajaehdokkaat keskustelevat Euroopasta Kouvolassa maanantaina 19.5.2014 klo 19.45.
Suomen paikka ja tulevaisuus ovat Euroopassa, mutta mikä on Euroopan paikka maailmassa. Laskeeko aurinko Euroopalle vai onko tämä maanosa, joka ammentaa perinteistään ja vahvuuksistaan, uusiutuu rohkeasti ja luottaa omaan yhteiseen tulevaisuuteensa?

Miten parempi Eurooppa syntyy? ?Maalaisjärjen käytöllä, ei pelkillä säädöksillä. Porkkanalla, ei pelkällä kepillä.? ?Vähemmällä sääntelyllä ja suuremmalla vapaudella.? ?Innostuneella ja uteliaalla asenteella!? Näin ovat suomalaiset vastanneet Kokoomuksen eurovaalikilpailuun (lähde: eurovaalit.kokoomus.fi/parempi-eurooppa-syntyy)

Mitä mieltä paremmasta Euroopasta ovat puheenjohtajaehdokkaat Paula Risikko, Jan Vapaavuori ja Alexander Stubb.

Heidän lisäkseen aiheesta on keskustelemassa myös Ulkopoliittisen instituutin johtaja Teija Tiilikainen.

Keskustelun vetäjänä toimii eurovaaliehdokas Antti Häkkänen.

KOTKA

Klo 16.00 – 17.00

Parempi Eurooppa syntyy Kotkassa, Kauppakeskus Pasaati, Keskuskatu 10, Kotka

Paikalla Paula Risikko ja Jan Vapaavuori ja eurovaaliehdokkaita

KOUVOLA

klo 18.00 – 19.00

Kokoomus kuuntelee Cafe Aschanissa, Kauppakeskus Hansa (Torikatu 3-5), Kouvola

Paikalla Paula Risikko ja Jan Vapaavuori ja eurovaaliehdokkaita

klo 19.45 – 21.00

Puheenjohtajakeskustelu Kouvolan kaupungintalolla, Torikatu 10, Kouvola

Kahvitarjoilu n. klo 19.15 alkaen

Paikalla Paula Risikko, Alexander Stubb, Jan Vapaavuori ja eurovaaliehdokkaita. Mukana keskustelussa Teija Tiilikainen ja vetäjänä Antti Häkkänen

Kaikki tilaisuudet ovat avoimia.

Lisätietoja:

Viestintäpäällikkö Lasse Pipinen, lasse.pipinen@kokoomus.fi, p. 050-3411611