Kahvila Korvat leviävät jälleen koko Suomeen!

Puoluejohto ja ministerit jatkavat Korva-kiertueella kuuntelemassa suomalaisia

Kokoomuksen kunnallisvaalikampanja on täydessä käynnissä kaikkialla Suomessa. Ennennäkemätön vaali-innostus ja positiivinen tekemisen meininki ovat johtaneet jälleen kymmenien Korva-kahviloiden perustamiseen eri puolille Suomea. Kokoomus kuuntelee suomalaisia, olivatpa he sitten puolesta, vastaan tai jotain siltä väliltä.

KORVA-KAHVILOITA ON JO NYT PERUSTETTU SEURAAVILLE PAIKKAKUNNILLE:
Helsinki, Turku, Salo, Perniö, Muurla, Uusikaupunki, Heinola, Hollola, Janakkala, Lahti, Riihimäki, Hämeenlinna, Joutsa, Jyväskylä, Keuruu, Kivijärvi, Saarijärvi, Toivakka, Äänekoski, Joensuu, Ikaalinen, Nokia, Pirkkala, Sastamala, Hämeenkyrö, Toijala, Mäntsälä, Järvenpää, Espoo, Hanko, Siuntio, Kankaanpää, Noormarkku, Lappi, Rovaniemi, Sodankylä, Tornio, Kemi, Varkaus, Kiuruvesi, Iisalmi, Oulu, Ylivieska, Oulainen, Raahe, Kuusamo, Karhula, Kausala, Pieksämäki.
Uusia Korva-kahviloita perustetaan joka päivä eri puolille Suomea. Tarkempia tietoja kahviloista ja niiden aukioloajoista löydät täältä: http://www.kokoomuskuuntelee.fi/korva-kahviloiden-aukioloajat.html

Kokoomuksen puoluejohto ja ministeriryhmä jatkavat jo alkusyksystä käynnistynyttä Korva-kiertuetta, jossa jalkaudutaan kuuntelemaan suomalaisten toiveita, odotuksia, iloja ja suruja.

KOKOOMUKSEN PUOLUEJOHTO JA MINISTERIT OVAT KORVA-KIERTUEELLA LÄHIPÄIVINÄ SEURAAVASTI:

MA 20.10:
Jyrki Katainen Varsinais-Suomessa (20.10.2008), 10.30 – 11.15 Kauppakeskus Plaza Salo

Ministerien ja puoluejohdon kiertueen lisäksi eri puolilla Suomea järjestetään päivittäin lukemattomia erilaisia kokoomustapahtumia. Lisätietoja kaikista tapahtumista löydät täältä: www.kokoomuskuuntelee.fi Tunnelmia kampanjatilaisuuksistamme sekä tv-kampanjamme spotit löydät täältä: http://www.youtube.com/toivotalkoot
Kampanjasivustollamme osoitteessa www.toivotalkoot.fi on ehdokasvideoita, ehdokastietokanta sekä runsaasti muuta mielenkiintoista tietoa vaalityöhömme liittyen.

Lisätietoja:
Viestintäpäällikkö Jenni Haukio, gsm 040 7292 447