Kaakkois-Suomeen toiminnanjohtajaksi?

Kuntavaalit aiheuttavat määräaikaisia järjestelyjä puolueyhteisössämme.

Kaakkois-Suomen Kokoomuksen toiminnanjohtaja Paula Kylä-Harakka siirtyy puoluetoimiston vahvuuteen kuntavaali- ja järjestötehtäviin.

Piirin toiminnanjohtajan tehtävää hoitamaan etsimme nyt määräaikaiseen työsuhteeseen energistä järjestö- ja vaalityön osaajaa vastaamaan kuntavaalityöstä piirin alueella. Tehtävä alkaa viimeistään 15.11.2016 ja päättyy 30.4.2017.

Järjestötoiminnan ja taloudenhoidon tuntemus, sujuva tietotekniikan, sosiaalisen median ja verkkoviestinnän hallinta sekä vahva organisointikyky auttavat menestymään tehtävässä. Toimipaikkana on Kokoomuksen toimisto vaalipiirin alueella. Toimen hoitaminen edellyttää hyviä ihmissuhdetaitoja sekä valmiutta työskennellä tarvittaessa myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen 2.11.2016 mennessä sähköpostitse timo.elo@kokoomus.fi

Tiedusteluihin vastaavat: Kansallinen Kokoomus rp:n hallintopäällikkö Timo Elo, puh 050 511 8293 sekä Kaakkois-Suomen Kokoomus ry:n puheenjohtaja Heikki Järvenpää, 0400 128 700.