Kokoo­mus­puoti

Kokoo­mus­puoti on kokoo­mus­lainen lifestyle-kauppa, josta saat kaikkea kampan­join­nista sisus­tukseen ja pukeu­tu­miseen.

Nyt erikoi­suutena on kokoomus 100 -juhla­vuoden kotimaiset Tirppa-tuotteet.

Tirppa-kuosi

Puhdasta iloa ja elinvoimaa. Leikkisää hieno­va­rai­suutta. Kokoo­muksen 100-vuotista historiaa juhlistava Tirppa symboloi uutta aikakautta – unohta­matta aiempaa.

Kuosissa on tyyli­telty ruiskukka ja sen nuppuja. Itse tirppa hehkuu keltaisena, pyrstössään ja rinnassaan hivenen violettia. Se muistuttaa 2000-luvun ensim­mäisen vuosi­kym­menen huippusuo­si­tusta, sympaat­ti­sesta toivon linnusta.

– Tirppa-kuosissa on ponnis­tavaa elämän­voimaa. Tirppa-kuosin keski­pis­teenä on leikkisä, sympaat­tinen ja selvästi mielissään oleva lintunen vaelta­massa ruiskukkien lomassa. Violetti antaa ripauksen eleganssia, joka yhdistyy iloiseen keltaiseen. Halusin ilmentää värien käytöllä puolu­eemme uutta, aiempaa avoimempaa ja rohkeampaa aikakautta. Lisäksi halusin nostaa esiin perin­teisiä, suosittuja elementtejä puolu­eemme hienosta histo­riasta, kuvailee kuosin suunni­tellut Kristian Tervo. Hän työsken­telee kokoo­muksen puolue­toi­mis­tolla graafikkona.

Kokoomus 100

Kokoo­muksen juhla­vuoden kunniaksi tehdyt tuotteet on suunni­teltu ja valmis­tettu ekolo­gi­sesti Suomessa, kotimaista käsityö­taitoa vaalien. Lisämaus­teensa kotimaiseen tuote­sarjaan tuovat perulaiset kehity­syh­teis­työtä tukevat korva­korut.

Tästä puotiin

Juhla­vuoden tuotteet