Pirkanmaan Kokoomusnuorten 50-vuotisjuhlat

Tervetuloa Pirkanmaan Kokoomusnuorten 50-vuotisjuhliin!

Pirkanmaan Kokoomusnuorten vuosijuhlat pidetään lauantaina 1.7. Viikinsaaressa Tampereella. Lähtö Viikinsaareen Laukontorin satamasta laivalla kello 17.00. Paluu samaan paikkaan kello 21.50. Vieraiden toivotaan saapuvan satamaan ajoissa.

Pirkanmaan Kokoomusnuorille on varattuna juhlapaikaksi Viikinsaaren pitsihuvilasta lasiveranta. Pukeutumiskoodina on smart casual, ja illalliskortin hinta on 20 euroa per henkilö Kokoomuksen jäseniltä ja muilta 35 euroa per henkilö. Illalliskorttiin sisältyvät maukkaat alku- ja pääruoat sekä laivamatkat. Jokainen voi ostaa omat juomansa paikan päällä suoraan ravintolasta. Viikinsaaren osuuden jälkeen vuosijuhlien juhlintaa jatketaan Tampereen keskustassa.

Ilmoittautuminen päättyy lauantaina 10.6. tai niin kauan kuin paikkoja riittää, joten ilmoittauduthan nopeaan! Sitovat ilmoittautumiset linkin kautta: https://docs.google.com/forms/d/1bEuO0l_0CxEYIIuTrOozl4eWgrRGzpB_IaeAybWrr-I/edit