Näytä tapahtumat alueelta:
  1. kesä5

Kesäilta Pirkkalassa

18:0018:00

Pirkkalan kokoomusyhdistysten jäsenien kesäillan vietto rennossa tunnelmassa perjantaina 5.6. klo 18 alkaen Pihlajaniemen sanuatuvalla, Pappilantie 100, Pirkkala. Puolisot, perheet ja ystävät mukaan.

2. kesä10

Rauman Kokoomuksen kesän avaus

18:0021:00

Kesän avaus Petäjäksen mökillä. Kokous on avoin kaikille. Hallituksen kokous pidetään samalla.

3. kesä12

Lapin Kokoomuksen piirihallituksen kokous 7/2015

14:0016:30

Lapin Kokoomuksen piirihallituksen kokous 7/2015.

4. kesä13

Kansanedustaja Timo Heinosen eduskuntavaalien kiitosjuhlat Vojakkalan lavalla, Lopella.

18:3018:30

Eduskuntavaalien kiitosjuhlat Vojakkalan lavalla Lopella. Ohjelmassa kesätanssit ja bilemusaa. Soittamassa Olli Kytömäki ja Okalinnut. Tarjolla lavan tunnelmaan sopivat, hämäläiset tarjoilut. Tervetuloa mukaan! Ilmoittautumiset anni.puntila(at)eduskunta.fi

5. kesä14

Kokoomuksen Jyväskylän kunnallisjärjestön hallituksen kokous

17:0019:00

Kokoomuksen Jyväskylän kunnallisjärjestön hallituksen kokous. Asialistalla ajankohtaiset poliittiset asiat ja Jyväskylän valtuuston lista.

6. heinä25

Kokoomusnuorten City-SummerGames Tampereella

18:0018:00

Heinäkuun perinteeksi muodostunut City-SummerGames on täällä tänäkin vuonna! Tapahtuma kerää kokoomusnuoria ympäri Suomen kesäiselle Tampereelle lauantaina 25.7. – tulethan mukaan!

Sauna on lämpimänä. Illan mittaan luvassa on puhujavieraamme lisäksi ainakin leikkimieliset City-SG:n kisailut ja rentoa yhdessäoloa. Tarjolla pientä purtavaa ja juomaa. Muistathan ottaa omat pyyhkeet ja saunakamppeet mukaan.

Tapahtuman järjestävät Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ja Pirkanmaan Kokoomusnuoret Media54:n pienen puolen saunatilassa (Satakunnakatu 18 A, 5. kerros, Tampere).

Tervetuloa mukaan nauttimaan mahtavasta seurasta ja huikeista maisemista kattoterassilta aivan Tampereen ytimestä!

Tätä kesän suosittua kohokohtaa et halua jättää väliin!

7. elo15

Kokoomus risteilee Kemijärvellä

12:0015:00

Lapin Kokoomuksen perinteinen Kemijärven risteily toteutetaan la 15.08.2015.
    Arvioitu lähtöaika Uitonniemestä klo 12.00.  Risteilyn kesto noin 2,5h.
    Kellonajat voivat vielä tarkentua/muuttua.

8. syys12

Auranlaakson Kokoomusnaisten konserttimatka Hämeenlinnaan

Lauantaina 12.9. osana Jean Sibeliuksen syntymän 150-vuotisjuhlavuotta on Hämeenlinnan Verkatehtaan Vanaja-salissa sopraano Soile Isokosken konsertti, pianistina Martin Katz. Konsertin jälkeen juhlaillallinen Vanajanlinnassa. Konsertin ja illallisen hinta on 94 euroa. Kuljetuksen  hinta riippuu lähtijöiden määrästä. Anu Verho ottaa ilmoittautumisia vastaan.

Lisätietoja lähempänä tapahtumaa.

Huom! Kaikki varatut teatteri- ja konserttimatkat tulee maksaa viimeistään kuukautta aikaisemmin tilille FI32 2057 1800 0282 31. Viestikenttään maksajan nimi ja maksun aihe sekä kaikkien osallistujien nimet.

9. loka10

Lapin YhdistysInto

10:0016:00

Kansallinen Sivistysliitto ja Lapin Kokoomus järjestävät paikallisyhdistysten ja kunnallisjärjestöjen hallituksen jäsenille sekä Kokoomuksesta valituille valtuutetuille neuvottelupäivän Rovaniemellä lauantaina 10.10.2015 kello 10 – 16. Paikkana on entinen Ounasvaaran Pirtit eli Chalet Hotel os. Antinmukka 4, Rovaniemi. Lisätiedot ja ilmoittautuminen oheisen linkin kautta