Näytä tapahtumat alueelta:
Seuraavat tapahtumat
  1. September28

Kuntavaalikoulutus yhdistysjohdolle ja ehdokkaille Lappeenrannassa: kuntavaaliohjelmat ja -suunnitelmat

17:0020:00

Tervetuloa kuntavaalikoulutukseen. Puolueen kampanjasta kertomassa kokoomuksen puoluesihteeri Janne Pesonen. Vaaliohjelmien- ja vaalisuunnitelmien ohella käsitellään työnjakoa eri toimijoiden kesken. Ilmoittautumiset 23.9. mennessä: www.kansio.fi/koulutus/kuntavaalikoulutus/kaakkois-suomi

2. Kokoomusnuorten järjestösihteerin tupaantuliaiset

18:0018:00

Alkuvuoden putkiremonttievakon jälkeen kokoomusnuoret ovat palanneet Kuninkaankadun piiritoimistolle. Sen johdosta järjestämme keskiviikkona 28.9. tupaantulijaiset, joissa käynnistämme porukalla loppuvuoden. Tervetuloa siis kertomaan kesän kuulumiset, suunnittelemaan alkavaa syksyä sekä ihastelemaan nuorten uudistunutta työtilaa. Tarjolla on niin suolaista kuin makeaa pientä purtavaa. Piiritoimisto sijaitsee osoitteessa Kuninkaankatu 13 B, Tampere.

3. Kokoomuksen kansalaisilta Anjalankoskella

18:3020:30

Kokoomuksen kansalaisilta keskiviikkona 28.9. kello 18.30 ABC-Anjalankosken kabinetissa (Hallitie 1, 46860 Keltakangas). Tule tapaamaan puoluesihteeri Janne Pesosta ja valtuutettujamme. Ilmoittaudu samalla kunnallisvaaliehdokkaaksi. Järjestäjänä Etelä-Kouvolan Kokoomus.

4. Tampereen Kokoomusopiskelijoiden uusien ilta

18:3018:30

Uusi opiskelija Tampereella! Suuntaa keskiviikkona 28.9. klo 18:30 YTHS:n saunalle ja tule tutustumaan Tampereen Kokoomusopiskelijoihin. Tarjolla juotavaa ja pikkupurtavaa, mahtavaa seuraa + yllätyspuhuja!

Lisätietoja tapahtumasta voi kysellä Tykon puheenjohtaja Emmi Venäläiseltä (emmi.venalainen@kokoomusopiskelijat.fi)

No miten on?

Sykkiikö sinun sydämesi sivistykselle, korkealle osaamiselle ja markkinataloudelle? Vituttaako vasemmisto? Kaipaatko opiskelun oheen aidosti puoluepoliittista, vaikuttavaa ja kehittävää toimintaa? Jos vastasit kysymyksiin kyllä, on Tyko oikea paikka juuri sinulle.

Olemme osa valtakunnallista Kokoomuksen opiskelijaliitto Tuhatkuntaa. Tampereella toimimme aktiivisesti sekä Tampereen yliopistolla, Tampereen teknillisellä yliopistolla että Tampereen ammattikorkeakoululla. Olemme Tampereen suurin aidosti poliittinen opiskelijaryhmittymä, ja omaamme vaikutusvaltaa ja näkyvyyttä aina omista ylioppilas- ja opiskelijakunnistamme eduskuntaan asti.

Uusien illassa pääset nopeasti kärryille siitä, mitä Tyko pitää sisällään, ja millaisia mahdollisuuksia yhdistyksemme tarjoaa. Meidän kauttamme saat aitiopaikan ja loistavan väylän päästä käsiksi politiikan eri osa-alueille. Olemme verkostojärjestö, joka pitää aktiivisesti yhteyttä alumneihinsa ja valtakunnallisiin toimijoihimme. Tykossa on hyvä olla.

Tule mukaan vaikuttamaan ja pitämään hauskaa!

5. September29

Kokoomusklubi: Koulutuspolitiikka

18:0019:30

Tervetuloa Kokoomusklubi -tilaisuuteen Old Bankin Kirjastoon 29.9.2016 klo 18:00!

Vartiovuoren Kokoomus ja Turun Kokoomus järjestävät koulutuspoliittisen Kokoomusklubi-keskustelutilaisuuden, jossa aiheina ovat varhaiskasvatus ja perusopetus. Kuulemme asiantuntijoiden alustukset, joiden jälkeen on tilaa kysymyksille ja keskustelulle.

Ohjelma:
    Klo 18:00 Kahvitarjoilu

Tilaisuuden avaus:
    Joonas Suominen, Puheenjohtaja Turun Kokoomus
    Juuso Kallio, Puheenjohtaja Vartiovuoren Kokoomus

Varhaiskasvatuksen suuntaviivat:
    Vesa Kulmala, Palvelualuejohtaja, Turun sivistystoimiala

Uusi opetussuunnitelma ja sen vaikutus perusopetukseen ja käytännön opetustyöhön:
    Jaana Hintikka, KT, erityisluokanopettaja, Turku

Klo 19:30 Tilaisuus päättyy, vapaata seurustelua

Tilaisuuteen on vapaa pääsy, ja paikalla on kahvitarjoilu.

Lämpimästi tervetuloa!

6. Helsingin kokoomusnuorten Tule & tutustu -ilta

18:0021:00

Tule&tutustu-iltamme aloitetaan tällä kertaa puoluetoimistolta, missä Ville Blom alustaa puolueen toiminnasta ja yksittäisen jäsenen vaikutusmahdollisuuksista.

Esittelykierroksen ja alustuksen jälkeen jatkamme johonkin kaikille sopivaan paikkaan jatkamaan keskustelua ja ennen kaikkea tutustumaan toisiimme. Nyt sinulla on mitä mainioin tilaisuus päästä tutustumaan puoluetoimistoon ja uusiin kokoomuslaisiin huipputyyppeihin!

7. September30

After work

17:0023:59

Kunnallisjärjestön After workit jatkuvat taas! Syyskuun lopussa kokoonnutaan jälleen kokoomushenkiseen seuraan ja mukaan voi ottaa uuden jäsenen tai jäsenyydestä kiinnostuneen.

Syyskuun After workissa Kokoomuksen toimintaa ja vaikutusmahdollisuuksia avaa Oulun Läänin Kokoomusnuorten puheenjohtaja Henri Fröjdholm. Muut puhujat julkaistaan myöhemmin.

8. Helsingin Kokoomusyrittäjät 50 vuotta

18:0018:00

Helsingin Kokoomusyrittäjät r.y. juhlii 50–vuotistaivaltaan pe 30.9.2016 klo 18 Suomalaisella Klubilla Helsingissä. Hyvän ruoan, musiikin ja yrittäjähenkisen illanvieton menossa mukana mm. Petteri Orpo ja Jan Vapaavuori.

Varmista läsnäolosi maksamalla illalliskortti, 80 €, yhdistyksen tilille FI67 5008 0550 0450 83. Liity heti juhlien jakelulistalle http://goo.gl/forms/HlWYWvfLH0c2NbJH3. Näin saat ensimmäisenä lisätietoja tilaisuudesta. Tervetuloa!

9. October1

Kuntavaalikoulutus II: Paikalliset vaalisuunnitelmat

10:0015:00

Kuntavaalikoulutus II:ssa keskitytään paikallisten vaalisuunnitelmien tekemiseen, ehdokashankintaan ja vaaliohjelmien asia ja aaateperustaan.

Koulutuksen järjestää Varsinais-Suomen Kokoomus yhdessä Kansallisen Sivistysliiton kanssa.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen osoitteessa www.kansio.fi/varsinais-suomi_kuntavaalit

Seuraavat tapahtumat