Näytä tapahtumat alueelta:
  1. elo30

Uudenmaan Kokoomusnuorten Jenkkisitsit

19:0023:59

Kun lomat on lusittu ja pussikaljat juotu, niin on aika syksyn ensimmäisille sitseille. Sitsit järjestetään tuttuun tapaan Otaniemessä, mutta tilana toimii OK20:n tilat saunaa unohtamatta. Tässä tilassa katto on matalalla, joten lauletaan katto korkealle tähtilipun tunnussävelmän mukaan. Teemana sitseillä toimii USA. Tule paikanpäälle pukeutuneena Marilyn Monroeksi, Barack Obamaksi tai kääri itsesi tähtilippuun. Ruokakin on mietitty jenkki teemaan sopivaksi.

Milloin: 30.8. klo 19.00 alkaen
    Missä: OK20 saunatilat , Otakaari 20, Espoo
    Pukukoodi: USA
    Hinta: Holillinen 25€ / Holiton 20€

Tapahtuma Facebookissa: https://www.facebook.com/events/1479412049045336/

2. syys1

Kokoomuksen eduskuntaryhmä tavattavissa Forssan torilla

12:0012:30

Kokoomuksen eduskuntaryhmä ja puoluejohto tavattavissa Forssan torilla. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu. Tervetuloa.

3. Pirkanmaan Kokoomusnuorten liittokokous- ja aloiteilta

17:3017:30

Kokoomuksen Nuorten Liiton ylin päättävä elin ja vuoden kohokohta eli liittokokous järjestetään marraskuussa Turussa. Pirkanmaan Kokoomusnuoret järjestää tiistaina 1.9. kello 17.30 piiritoimistolla (Kuninkaankatu 13 B) illan, jossa käydään läpi liittokokouksen sisältöä ja aloitteita.

Mitä kaikkia asioita liittokokouksessa sitten oikein päätetään? Miten pyydetään puheenvuoroa ja mitä eroa olikaan viidellä eri puheenvuorotyypillä? Mitkä asiat liittokokousaloitteessa piti muistaa?

Näihin ja moneen muuhun asiaan tulee vastaus, kun kouluttajaksi saapuu Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja, liittokokouskonkari Riina-Eveliina Eskelinen. Koulutukseen on hyvä osallistua, oli niin uusi kuin kokeneempi liittokokouslähtijä tai liittokokouksesta kiinnostunut.

Koulutuksen jälkeen valmistellaan myös liittokokousaloitteita. Laitathan viestiä, jos sinulla olisi ajatus hyvästä aloitteesta, mutta et pääse tapahtumaan paikalle. Tervetuloa mukaan paikalle tuomaan oma aloitteesi, ideasi tai kuuntelemaan muiden ajatuksia!

4. syys2

Kokoomuksen eduskuntaryhmä tavattavissa Hämeenlinnan torilla

10:3011:00

5. syys3

Varsinais-Suomen kokoomusedustajat tavattavissa Koulussa

18:0020:00

Tule kuulemaan varsinaissuomalaisten kokoomusedustajien kuulumiset ja analyysit politiikan syksyn aluksi.

Paikalla ovat Ilkka Kanerva, Petteri Orpo, Saara-Sofia Sirén ja Anne-Mari Virolainen.

Tilaisuus pidetään Panimoravintola Koulun historianluokassa Turussa.

Tervetuloa keskustelemaan!

6. syys5

Lohjan Kokoomus ry mukana Lohjan syysmarkkinoilla

09:0014:00

Lohjan kokoomus ry  mukana Lohjan syysmarkkinoilla.
    Tervetuloa tapaamaan  ja kahville.

7. syys9

Piirikierros Limingassa

17:3020:30

Olet lämpimästi tervetullut keskiviikkona 9.9. klo 17.30 alkaen Pohjois-Pohjanmaan Kokoomuksen piirikierrostilaisuuteen Liminkaan, Liminganportin kabinettiin (os. Pitkäkoskentie 15).

Piirikierros on perinteinen piirin puheenjohtajan ja toiminnanjohtajan kierros, jossa käydään läpi ajankohtaisia poliittisia ja järjestöllisiä asioita sekä suunnataan katseen tuleviin vaaleihin. Tule siis hakemaan vinkkejä järjestötoimintaan sekä kevään 2017 kunnallisvaaleihin.

Mikäli Limingan tilaisuus ei sovi aikatauluihisi, muut paikkakunnat ja ajat ovat: 22.9. Kärsämäki, 30.9. Kuusamo ja 3.11. Ylivieska.

8. syys11

Elojuhla Luvialla

18:3021:00

Luvian Kokoomuksen perinteinen Elojuhla vietetään tänä vuonna perjantaina 11.9 Tasalassa kello 18.30 alkaen. Tarjolla maittava pitopöytä.Lisäksi perinteistä ohjelmaa, puheita, esityksiä, arpajaiset.

Liput 20€/ lapset 10€/ alle kouluikäiset ilmaiseksi. Lippuja ennakkoon hallituksen ja valtuustoryhmän jäseniltä. Myös ovelta.

Lämpimästi tervetuloa!

9. syys12

Auranlaakson Kokoomusnaisten konserttimatka Hämeenlinnaan

Lauantaina 12.9. osana Jean Sibeliuksen syntymän 150-vuotisjuhlavuotta on Hämeenlinnan Verkatehtaan Vanaja-salissa sopraano Soile Isokosken konsertti, pianistina Martin Katz. Konsertin jälkeen juhlaillallinen Vanajanlinnassa. Konsertin ja illallisen hinta on 94 euroa. Kuljetuksen  hinta riippuu lähtijöiden määrästä. Anu Verho ottaa ilmoittautumisia vastaan.

Lisätietoja lähempänä tapahtumaa.

Huom! Kaikki varatut teatteri- ja konserttimatkat tulee maksaa viimeistään kuukautta aikaisemmin tilille FI32 2057 1800 0282 31. Viestikenttään maksajan nimi ja maksun aihe sekä kaikkien osallistujien nimet.

10. Elonkorjuu-juhlat Torniossa

13:0016:00

Tornion Kokoomusnaiset ja Lapin Kokoomusnaiset järjestävät yhdessä Elonkorjuu-juhlat 12.9.2015 kello 13:00 alkaen Elisa Katveen luona osoitteessa Jokivarrentie 542, Tornio.    Juhlissa puhujina kansanedustaja Mari-Leena Talvitie sekä Lapin Yrittäjien puheenjohtaja Paula Aikio-Tallgren.
    Tarjolla lohikeittoa sekä kakkukahvit.
    Musiikkiesityksestä vastaa Ammattiopisto Lappian opiskelijoiden duo.
    Lisäksi arvontaa sekä vapaata seurustelua!   Ohjelmamaksu 5 euroa.    Lämpimästi tervetuloa!

Seuraavat tapahtumat