Näytä tapahtumat alueelta:
  1. kesä1

PorvariSkumppa

17:0019:00

Hyvää kuntavaalien jälkeistä aikaa!

Kesäkuun Skumpassa kuulemme ensimmäisiä ajatuksia uudesta Helsingin johtamisen mallista, kun saamme alustajaksi tulevan apulaispormestarin Pia Pakarisen. Pia kertoo meille, mitä tulee tapahtumaan uuden apulaispormestarin 100 ensimmäisen päivän aikana – mitä luvassa opetustoimessa?

Tervetuloa taas skumppailemaan ja nauttimaan kanssamme lasillinen hyvässä seurassa!

2. kesä4

Hakaniemen markkinat

10:0014:00

Helsingin kokoomus on perinteiseen tapaan mukana kesäkuun Hakaniemen markkinoilla sunnuntaina 4.6. Tervetuloa tapaamaan meitä ja nauttimaan kesäisistä maalaismarkkinoista!

3. kesä6

Hämeen Kokoomusnuorten sijoitusiltapäivä

17:0018:00

Hämeen Kokoomusnuoret järjestää sijoitusiltapäivän tiistaina 6. päivä kesäkuuta kello 17 alkaen Lahdessa. Paikkana toimii aivan Lahden matkustajasataman vieressä oleva Kahvila Kariranta, josta on varattuna pöytä kokoomusnuorille.

Puhujavieraaksi saapuu Päijät-Hämeen OP:n sijoituspäällikkö Joonas Peltoniemi. Tapahtumassa tutustutaan sijoittamisen maailmaan. Iltapäivän aikana pääset kuulemaan ja keskustelemaan monipuolisesti finanssimaailman saloista sekä katsomaan, miltä markkinat tällä hetkellä näyttävät sijoittajan näkökulmasta. Tapahtumaan osallistuakseen ei tarvitse olla sijoittamisen asiantuntija tai aikaisempaa kokemusta siitä. Tarjolla myös pientä purtavaa.

Lämpimästi tervetuloa!

4. Lukkarinkoulu uudistaa kokoomuksen 6.6.

18:0020:30

Aleksis Kiven Kokoomus virittää perinteikkään Lukkarinkoulunsa uudistamaan puoluetta.

Keskustelun takaavat kiertokouluvieraamme Marianna Kupias, Tuhatkunta, Daniel Sazonov, KNL ja Juhana Vartiainen, eduskunta.

Kaiverra sinäkin nimesi Lukkarin pulpettiin!  – Ilmoittautumis- ja paikkatiedot alla.

Aika tiistai 6.6. kello 18

Paikka Tekniskan salit, Eerikinkatu 2, 6. kerros. (Tarkempi tila: Klubisali)

Tarjoilu iltapalaleivät ja kahvi/tee sekä virvokkeet järjestäjän laskuun. Muut kesäjuomat omaan piikkiin baarin puolelta.

Ilmoittautuminen viimeistään 2.6. osoitteella olli.rytkonen@kansio.fi

Lisätiedot pj Tapani Mäkinen +358 40 5954099

5. kesä7

Tampereen Kansallisten Nuorten yritysvierailu Adam & Eve -erotiikkaliikkeeseen

17:4520:00

Adam & Even ammattitaitoinen henkilökunta esittelee taustaansa yrittäjinä ja opastaa terveellisen seksuaalikäyttäytymisen puolesta.
    Unohtamatta tietenkään tuote-esittelyjä. 🙂

Tapahtuma on maksuton, mutta ikärajana on 18 vuotta.

Muista saapua paikalle kohteliaasti hieman ennen kuutta, jotta yrittäjä voi aloittaa esityksensä sovitun aikataulun mukaisesti.

6. kesä10

Kokoomusnuorten vierailu Hämeen linnaan ja Museo Militariaan

12:0015:00

Pirkanmaan ja Hämeen Kokoomusnuoret järjestävät yhteistapahtumana vierailun Hämeen linnaan ja Museo Militariaan. Ajankohta on lauantai 10. päivä kesäkuuta kello 12 alkaen.

Kierros aloitetaan Museo Militariasta, joka on valtakunnallinen tykistö-, pioneeri- ja viestiaselajien historiaa esittelevä museo, joka sijaitsee Hämeenlinnassa Linnan kasarmilla. Opastetun kierroksen jälkeen siirrytään tutustumaan Hämeen linnaan, joka on Suomen keskiaikainen valtakunnanlinna. Hämeen linna on kunnostettu vanhaan asuunsa, ja vieraat voivat kulkea samoissa huoneissa, joissa on eletty jo keskiajalla.

Museo Militariaan voi käydä tutustumassa etukäteen osoitteessa: http://www.museomilitaria.fi/ ja Hämeen linnaan http://www.kansallismuseo.fi/fi/hameen-linna

Tapaaminen kello 12 Museo Militarian edessä. Tapahtumaan suositaan yhteiskyytejä. Tapahtumaan ovat tervetulleita sekä jäsenet että Kokoomusnuorten toiminnasta kiinnostuneet!

7. Kokoomusnuorten vierailu Hämeen linnaan ja Museo Militariaan

12:0015:00

8. kesä11

Pirkanmaan Kokoomusnuoret vierailevat ortodoksikirkossa

14:0017:00

Opastettu vierailu Tampereen ortodoksikirkkoon. Vierailun jälkeen mennään porukalla piknikille, mikäli sää sallii.

9. HEK Piknik Helsinki-päivänä

14:0018:00

Helsingin Edistyskokoomus järjestää Helsinki päivän piknikin 11.6.2017 Dallapen puistossa, joka sijaitsee Aleksis Kiven kadun ja Teollisuuskadun välissä. Seuraa sosiaalisen median kanaviamme esimerkiksi Facebookissa tapahtuman suhteen. Huomioittehan, että tapahtuman suhteen on säävaraus. Tervetuloa mukaan!

10. kesä12

EHK esittää: Popcornia ja Politiikkaa

16:0018:00

Tämä ei ole mätäkuun juttu!

Etelä-Helsingin Kokoomus tarjoaa Popcronia ja Poliitikkaa maanantaina 12.6.2017 kello 16.00-18.00 Helsingin Rautatieaseman Pullman Barin kabinetissa (2. krs). Tilaisuus on maksuton ja siihen on vapaa pääsy. Istumapaikkoja on rajatusti eli nopeat syövät hitaat – ja kaiken popcornin!

Popcornit tarjoaa Etelä-Helsingin Kokoomus ja Politiikasta vastaavat arvoisat kansanedustajat ja kuntapoliitikot. Luvassa on tiukka ajankohtaiskatsaus valtakunnanpoliittisesta tilanteesta Perussuomalaisten puoluekokouksen jälkeen ja ennakkoaavistukset sekä leikkimielinen pohdinta Vihreiden tulevan puoluekokouksen päätöksistä ja henkilövalinnoista.

Tilaisuudessa puhujina ja alustajina toimivat:

– kansanedustaja Simon Elo (PS)
    – kansanedustaja Ben Zyskowicz (Kok)
    – vielä nimeämätön Vihreiden edustaja

Alustava ohjelma ja aikataulu
    16:00 Tilaisuuden avaussanat (EHK:n PJ Ted Apter)
    16:15 Puoluekokouksen jälkilöylyt (Simon Elo ja Ben Zyskowicz)
    17:00 Politiikan ajankohtaiset (Ben Zyskowicz)
    17:30 Vihreiden puoluekokouksen ennakko (nimeämättä)
    18:00 Tilaisuuden päätös

Lisätietoja tapahtuman Facebook-eventistä.