Näytä tapahtumat alueelta:
  1. February8

Juhana Vartiainen alustaa: Ihminen ja työ

18:0020:00

Filosofisen Kokoomuksen ensimmäinen yleisöluento.

Kokoomuksen kansanedustaja Juhana Vartiainen alustaa aiheesta “Ihminen ja työ” maanantaina 8.2. klo 18-20 Entressen kirjaston Sinisessä huoneessa, Siltakatu 11.

Puheenjohtajana toimii yhdistyksen puheenjohtaja Sauli Solhagen.

Vapaa pääsy. Mukaan mahtuu 50 kuulijaa. Ei ennakkoilmoittautumista. Pientä tarjoilua.

Tervetuloa!

2. Akaan Kokoomuksen Linjakokous

18:0020:00

Akaan Kokoomuksen Linjakokous maanantaina 8.2. klo 18 Varmiolan kahvilassa, Valtatie 5, Toijala. Keskustelua Akaan kunnallispolitiikan ajankohtaisista aiheista.

3. February10

Pirkanmaan Kokoomusnuoret Rekrytorilla

09:0009:00

Pirkanmaan Kokoomusnuoret päivystää omalla ständillään Rekrytorilla Messukeskuksessa. Tervetuloa päivystämään ja tapaamaan kokoomusnuoria! Rekrytori on auki keskiviikkona 10.2. kello 9-16.

4. Naiset ja valta -naisvaikuttajatapaaminen Oulun eteläisellä alueella

17:0020:00

Naiset ja valta -naisvaikuttajatapaaminen järjestettiin Oulussa 11.11.2015 ja nyt on tarkoitus viedä sama konsepti eteläiselle alueelle. Tapaaminen järjestetään Ylivieskassa tai Kalajoella ja siitä informoidaan tarkemmin vuoden vaihteen jälkeen. Laita jo päivämäärä ylös!

5. February11

‘Terveiset piiristä & Kokoomus kohti kuntavaaleja 2017’ Helsingin Kokoomuksen toiminnanjohtaja Janne Pesonen Lauttasaaressa

18:0019:00

Tervetuloa kuuntelemaan & keskustelemaan ravintola Blue Peteriin torstaina 11/2 kello 18:00 alkaen, paikalla Helsingin Kokoomuksen toiminnanjohtaja Janne Pesonen.  Janne tuo terveiset piiristä, kertoo Helsingin uudesta johtamismallista/pormestarimallista & kertoo miten Kokoomus kulkee kohti kuntavaaleja 2017. Tarjolla kahvia & pullaa sekä Blue Peterin mukava tunnelma – Nähdään! Terveisin Lauttasaaren Kokoomuksen hallitus.

6. February12

Ooppera Taikahuilu Åbo Svenska teaternissa

Ooppera Taikahuilu Åbo Svenska teaternissa, lippujen hinta 70 euroa. Tarkemmat tiedot teatterimatkoista sekä varaukset niihin Anu Verholta, puh. 040-527 0063

7. Tampereen Kokoomuksen jäsenilta

18:0021:00

Tampereen Kokoomuksen jäsenilta perjantaina 12.2. klo 18 Verkkoviestinnän suunnittelutoimisto Mainion toimitiloissa, Satakunnankatu 13B (Koskitalo), Tampere.

Ohjelmassa
    – Illan emännän tj. Hannele Hietikko – yritysesittely
    – juusto ja viini esittelyä ja maistelua
    – Kokoomuksen valtuustoryhmän varapuheenjohtaja Ilkka Sasin esittämä valtuustoryhmän tervehdys
    – vapaata seurustelua

Pääsymäksu 10€ maksetaan paikan päällä. Paikkoja rajallisesti minkä vuoksi tilaisuuteen tulee ilmoittautua ennakkoon pj. Pekka Uusitalolle 0440 306313.

8. February13

Ystävänpäivän kahvit 13.2.

10:0013:00

Tarjoamme kahvia lettipullasiivujen kera. Keskustelemme kävijöiden kanssa ajankohtaisista asioista Hämeenlinnassa ja maassamme, politiikkaa unohtamatta.

9. February14

Pizzaa ja politiikkaa

17:3017:30

Rauman Kokoomusnuoret kokoontuvat sunnuntaipizzalle Ravintola Damlaan klo 17.30 alkaen.

Tarjolla pizzaa ja keskustelua politiikasta rennolla meiningillä. Otathan kaverisikin mukaan!

10. February15

Tampereen Kokoomuksen Naiset seuraamassa kaupunginvaltuuston kokousta

16:3016:30

Tampereen Kokoomuksen Naiset menevät seuraamaan kaupunginvaltuuston kokousta maanantaina 15.2. Kokoontuminen lehteriovilla virastotalon edessä klo 16.30. Kokous alkaa klo 17. Jälkikahvit Panttitalon Vohvelikahvilassa.

Seuraavat tapahtumat