Näytä tapahtumat alueelta:
  1. helmi22

Kokoomuksen senioriverkoston keskustelutilaisuus: Sukupolvitilinpäätös – löytyykö voittajia tai häviäjiä?

17:0017:00

SUKUPOLVITILINPÄÄTÖS – löytyykö voittajia tai häviäjiä? Kokoomuksen Senioriverkosto järjestää aiheen pohjalta seminaarin Pikkuparlamentin Kansalaisinfossa (Arkadiank.3) to 22.2. klo 17 alk. Tilinpäätöstä valottavat opetusministeri Sanni Grahn- Laasonen ja Kokoomusnuorten puheenjohtaja

Henrik Vuornos. Tasekirjaa kääntelemässä kansanedustaja Markku Eestilä.

Tilintarkastajina toimivat kansanedustaja Juhana Vartiainen sekä Helsingin

Helsingin Kokoomusnuorten puheenjohtaja Lenita Ketola. Tilaisuuteen on

vapaa pääsy. Lämpimästi tervetuloa!

2. helmi26

HETAn kuukausikokous – alustajana Wille Rydman

17:3018:30

HETAn helmikuun kuukausikokous pidetään maanantaina 26.2.2018 klo 17.30
    Lasipalatsin Helsinki-kabinetissa osoitteessa Mannerheimintie 22-24 00100 Helsinki.

Kansanedustaja, kaupunginvaltuutettu Wille Rydman alustaa Helsingin liikennepolitiikasta.

Toivomme ilmoittautumista etukäteen, laitathan viestiä osallistumisestasi sihteerille viimeistään 23.2. sähköpostilla maarit.kurunsaari@windowslive.com.

3. helmi28

Tampereen Kokoomuksen Naiset ry:n vuosikokous

18:0018:00

Yhdistyksen vuosikokous on ke 28.2.2018 klo 18.00 Kokoomuksen Tampereen piiritoimistolla, os. Kuninkaankatu 13.

4. maalis4

Helsingin Kokoomus Hakaniemen markkinoilla

10:0013:00

Helsinkiläisiä valtuutettuja ja yhdistystoimijoita tavattavissa Hakaniemen markkinoilla. Tervetuloa tapaamaan!

5. maalis6

Eduskuntavierailu

16:0018:00

Helsingin Kokoomusnuoret vierailevat eduskunnassa, jossa meidät ottaa vastaan pitkän linjan kokoomusedustaja Ilkka Kanerva, joka pitää meille ajankohtaiskatsauksen päivänpolttavaan politiikkaan. Aikataulun salliessa teemme myös kierroksen remontoituun eduskuntataloon.

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen 2.3. mennessä, jotta voimme ilmoittaa osallistujien nimet etukäteen. Mukaan voit ilmoittautua tästä: https://goo.gl/RfXD7e . Tervetuloa!

6. maalis19

Minna Canthin päivän tapahtuma Tampereella

14:0014:00

Minna Canthin päivänä ma 19.3.2018 klo 14 kukitamme Minna Canthin patsaan Hämeenpuistossa. Sen jälkeen opastettu kiertokäynti remontoidussa  Pääkirjasto Metsossa ja omakustanteiset kahvit.

7. maalis24

Maakuntaseminaari Tampereella

10:0015:00

Pirkanmaan puolueiden piirijärjestöjen yhteistyössä järjestämä maakuntaseminaari lauantaina 24.3. klo 10-15 FinnMedi 5 audiotoriossa. Seminaari on tarkoitettu piirihallituksien, maakuntavaltuuston ja -hallituksen sekä sairaanhoitopiirin hallituksen jäsenille. Kutsut osallistujille lähetetään sähköpostitse.

8. huhti25

Pirkanmaan Kokomuksen kevätkokous

19:0019:00

Pirkanmaan Kokoomuksen sääntömääräinen kevätkokous järjestetään Urjalan yhtenäiskoulussa keskiviikkona 25.4. klo 19. Kahvit ja valtakirjojen tarkastus klo 18 alkaen.

9. kesä5

Pirkanmaan Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous ja puoluekokousseminaari

18:3018:30

Pirkanmaan Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous Tampereella myöhemmin ilmoitettavassa paikassa tiistaina 5.6. klo 18:30. Kahvit ja valtakirjojen tarkastus klo 18 alkaen. Asialistalla mm. ehdokkaiden nimeäminen maakunta- ja eduskuntavaaleihin.