Näytä tapahtumat alueelta:
  1. syys20

Toimisto tutuksi

12:0014:00

Tervetuloa, kahvin merkeissä, tutustumaan Kaakkois-Suomen Kokoomuksen piiritoimistoon ja uuteen toiminanjohtajaan.

2. syys21

Pirkanmaan Kokoomuksen piirihallitus

17:0017:00

Pirkanmaan Kokoomuksen piirihallituksen kokous torstaina 21.9. klo 17 piiritoimistolla.

3. syys22

Euroopan tulevaisuus

13:0014:30

klo 12.30 Kahvitarjoilu alkaa

klo 13  Miten vahvistamme Euroopan turvallisuutta ja puolustusta

* Euroopan komission varapuheenjohtaja Jyrki Katainen

Kommenttipuheenvuoro ja tilaisuuden juonto

* Ulkopoliittisen instituutin johtaja Teija Tiilikainen

Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista: http://www.kansio.fi/koulutus/eurooppa/ilmoittautuminen/

Järjestäjänä Kansallinen Sivistysliitto ry yhteistyössä Helsingin Kokoomuksen kanssa.

4. syys23

Ilkka Kanervan suomenennätyskahvit

13:0015:00

Ilkka Kanervasta tuli 16.9.2017 Suomen pitkäaikaisin kansanedustaja. Lähes 42 vuoden uraa ja suomenennätystä juhlistetaan lauantaina 23.9. klo 13 alkaen Börsissä, jossa Kanerva tarjoaa kahvit. Paikalla myös valtiovarainministeri, Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo. Tervetuloa!

5. syys26

Kokoomus Klubi: Turun kuntapolitiikan isot kysymykset

18:0020:00

Kokoomuksen Turun aluejärjestö järjestää jälleen sarjan Kokoomus Klubi  keskustelutilaisuuksia tänä syksynä.

Syksyn ensimmäinen Kokoomus Klubi järjestetään tiistaina 26.9. klo 18 alkaen ravintola Koulun Historian luokassa.

Aiheena syyskuun klubissa ovat Turun kuntapolitiikan isot kysymykset:

Mitkä ovat valtuuston asialistalla tärkeimmät asiat  Turulle ja turkulaisille 2017- 2018?  Mitkä päätökset tulisivat olla listan kärjessä? Mitkä olisivat hyvän yhteistyön ainekset ja välineet kolmelle suurelle ryhmälle?

Tule kuulemaan valtuutettujen mietteitä ja kertomaan mitkä asiat Sinusta tulisi olla listan kärjessä.

Oman mielipiteensä Turun ajankohtaisista asioista kertovat valtuutetut:
    Sini Ruohonen (kok.),  Katri Sarlund  (vihr.)  ja  Mika Maaskola (sd.)

Tilaisuuden moderaattorina toimii  Raimo Oksa.

6. syys28

Syyskuun after workit w/ pj Touko Aalto

17:3020:00

Syyskuun aftereille kokoonnumme Bottalle. Vieraaksemme saapuu Vihreiden tuore puheenjohtaja Touko Aalto – luvassa siis mielenkiintoinen ilta!

7. Tampereen Kansallisten Nuorten syyskuun porvaribisset

18:0020:00

Tampereen Kansalliset Nuoret toivottaa jälleen tervetulleiksi yhteiskunnallisista asioista kiinnostuneet ihmiset!

Seuraamme saapuu Tampereen kaupunginvaltuutettu Petri Rajala, joka kertoo Tampereen kaupunginvaltuutettuna toimimisesta ja kaupungin ajankohtaisista tapahtumista sekä käy vapaamuotoista keskustelua kanssamme.

Nähdään 28.09. O’Connellsissa klo. 18!

8. syys30

Helsingin Kokoomusnuorten ympäristöseminaari

11:0011:00

Helsingin Kokoomusnuorten ympäristöviikko huipentuu lauantaina 30.09.2017 klo 11-17 pidettävään ympäristöseminaariin. Tilaisuuden paikkana toimii Aalto EE, osoitteessa Mechelininkatu 3 C, 00100 Helsinki.

Paikalla on runsaasti asiantuntevia puhujia eri ympäristö- ja energia-aloilta.

Lisätietoja ja ohjelma päivittyvät FB-eventiin: https://www.facebook.com/events/112978449442617/

Ilmoittautuminen ympäristöseminaariin: https://docs.google.com/forms/d/1BtFuHu9bCY3dCW8hCywW2sQJOR1X8vIEmDhtP-RjAls/viewform?edit_requested=true

9. Naiset huipulle: Kokoomusnaisten johtajuusseminaari

11:3011:30

Kokoomusnaiset kannustaa naisia johtotehtäviin ja etenemään työurallaan. Teemme työtä rohkaistaksemme ja auttaaksemme naisia oman alansa huipulle sekä nostamme esiin naisjohtajia.

Miten omaa osaamistaan kannattaa kehittää? Miten rakentaa nousujohteista työuraa? Millaisia ominaisuuksia johtajalta vaaditaan? Johtajuusseminaarissa huippunaiset tuovat erilaisia näkökulmia näihin ja moniin muihin kysymyksiin. Samalla he kertovat oman tarinansa siitä, mitä työelämässä menestyminen on edellyttänyt.

Seminaari järjestetään lauantaina 30.9.2017 klo 11:30-15 Helsingin Yrittäjänaisten salissa (Uudenmaankatu 23).

Ohjelma:

11:30 Saapuminen, kahvitarjoilu
    12:00 Avaussanat: Sofia Vikman, Kokoomusnaisten puheenjohtaja, kansanedustaja
    12:15 Piia-Noora Kauppi, Finanssialan Keskusliiton toimitusjohtaja
    12:50 Lotta Backlund, tuottaja, pormestarin erityisavustaja
    13:30 Marianne Vikkula, kasvuyritystapahtuma Slushin toimitusjohtaja
    14:10 Anna Perho, yrittäjä, valmentaja
    14:45 Loppukeskustelu
    15:00 Seminaarin päätös

Tapahtuma on maksuton ja kaikille avoin. Osallistuminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista. Lämpimästi tervetuloa!

10. Liittokokouksen aloiteilta

17:0017:00

Kokoomusnuorten ylin päättävä elin eli liittokokous on marraskuussa Helsingissä. Liittokokoukseen on mahdollista tehdä eri aiheista aloitteita, jotka käsitellään kokouksessa ja hyväksyttyään niistä tulee Kokoomusnuorten virallisia kantoja.

Hämeen Kokoomusnuoret järjestää liittokokouksen aloiteillan lauantaina 30.9. kello 17 alkaen Hämeenlinnan Kansalliskerholla (Kaivokatu 16).

Tule mukaan suunnittelemaan Hämeen aloitteita! Oli sinulla jo valmis aloite, mielessä hyvä idea tai haluat tulla kuuntelemaan muiden ajatuksia, olet lämpimästi tervellut! Illan aikana käydään myös läpi hyvän aloitteen rakennetta.

Jos et pääse lauantaina paikalle, mutta haluaisit viedä eteenpäin omaa aloitettasi, ota yhteyttä esim. puheenjohtaja Sampoon tai aluekoordinaattori Sallaan (salla.tenho@kokoomusnuoret.fi).

Tervetuloa!

Seuraavat tapahtumat