Näytä tapahtumat alueelta:
  1. heinä29

Nuorten yhteispoliittinen päivä

12:0023:00

Pirkanmaan alueella toimivat Demarinuoret, KD Nuoret, Keskustanuoret, Kokoomusnuoret, Perussuomalaiset Nuoret ja Vihreät Nuoret järjestävät yhteispoliittisen tapahtuman lauantaina 29. heinäkuuta. Paikkana toimii Amos-klubi Tampereen Varastokadulla.

Aluksi vuorossa osuus Särkänniemen huvipuistossa. Tapaaminen on kello 12 pääportilla. Rannekkeen hinta päivitetään tänne vielä lähempänä.

Tapahtuma jatkuu Amos-klubilla kello 17 alkaen. Tarjolla on pientä suolaista ja makeaa syötävää. Kello 18 puhujaksi saapuu Tampereen apulaispormestari Johanna Loukaskorpi, joka vastaa hyvinvoinnin palvelualueesta.

Illan mittaan on myös saunomismahdollisuus. Otathan omat saunakamppeet ja pyyhkeen mukaan!

Vastaavaa näin monen puolueen nuorisojärjestön yhdessä järjestämää tapahtumaa ei ole vähintään pitkään aikaan Pirkanmaalla toteutettu. Nyt onkin mitä parhain tilaisuus tutustua muiden puolueiden nuoriin aktiiveihin Pirkanmaalta!

Lämpimästi tervetuloa!

2. elo5

Malmin markkinat

10:0010:00

Koilliset Kokoomusyhdistykset ovat mukana Malmin kesämarkkinoilla lauantaina 5. elokuuta.

Tervetuloa Kokoomusteltalle tapaamaan kuntapäättäjiämme ja muita paikallisia vaikuttajia, juttelemaan ajankohtaisista asioista ja Helsingin kehittämisestä.

3. elo6

Etelä-Helsingin Kokoomus Hakaniemen markkinoilla

10:0014:00

Kokoomus on perinteiseen tapaan mukana elokuun Hakaniemen markkinoilla sunnuntaina 6.8. Paikalta löydät Etelä-Helsingin Kokoomuksen väen, valtuutettujamme sekä muita päättäjiä.

Tervetuloa tapaamaan meitä ja nauttimaan kesäisistä maalaismarkkinoista!

4. elo8

Kesätreffit Oulunkylässä

17:0019:00

Kesätreffit vapaamuotoisesti olutravintola Janossa osoitteessa Mäkitorpantie 11, Helsinki.
    Tarjolla vapaamuotoista poliittista keskustelua ilman asialistoja ja tehtävien jakoa.
    Tule mukaan kertomaan ajatuksiasi ajankohtaisista asioista tai poliittisista kestosuosikeista.
    Kesän kunniaksi kokoonnumme terassilla, mutta sateen sattuessa olemme sisätiloissa.

Vanhemmat oulunkyläläiset muistavat, että samassa paikassa sijaitsi aikanaan Oulunkylän Leijonaklubi.

5. elo11

Pirkanmaan Kokoomuksen kesäjuhla Tampereella

19:0019:00

Tervetuloa Pirkanmaan Kokoomuksen kesäjuhlaan perjantaina 11.8. klo 19 alkaen Finlaysonin Palatsiin Tampereelle. Juhlapuhujaksi tilaisuuteen saapuu ministeri Paula Risikko. Luvassa on rento ilta mukavassa seurassa, hyvän ruuan ja musiikin parissa, bändinä Ruckfaces.

Ilmoittaudu tapahtumaan maksamalla 25.7. mennessä illallinen 48 €/hlö (sis. ruokajuoman) Pirkanmaan Kokoomuksen tilille FI98 1146 3001 1018 20. Mainitse viestikentässä osallistujien nimet.

6. elo18

RapuGaala Porosalmella

19:0022:00

Rantasalmen Kokoomus järjestää kokoomuslaisille ja muillekin tulevaisuuden rakentamisesta kiinnostuneille RapuGaalan Rantasalmella Poronsalmen Järvisydämessä perjantaina 18. päivänä elokuuta 2017.

Tarjolla rapuja riittävästi ja muutakin syötävää. Yhdessäoloa ja keskustelua.

Illalliskortti 35€.

Sitova ilmoittautuminen 30.07. mennessä Lauri Muonalle (lauri.muona@gmail.com)

Tervetuloa!

7. elo24

HEK Afterwork

17:3020:00

Helsingin Edistyskokoomuksen elokuun afterwork järjestetään 24.8. Stockan terassilla tavaratalon 8. kerroksessa sijaitsevalla kattoterassilla. Tervetuloa mukaan!

8. elo26

Ruiskukkien aikaan -risteily 26.8.2017

15:0018:00

Kutsumme Sinut ja puolisosi / ystäväsi mukaan perinteiselle Ruiskukkien aikaan -risteilylle. Risteily on mitä mukavin paikka tavata naapurikuntien ja koko Keski-Suomen kokoomuslaisia ja käydä päivittämissä ajankohtaiset poliittiset kuulumiset. Samalla saamme nauttia kauniista järvimaisemista ja mukavasta seurasta.

Ruiskukkien aikaan -risteily seilataan Päijänteellä, Rhea -laivalla. Lähtö on Jyväskylän satamasta lauantaina 26.8. 2017 klo 15.00 ja paluu samaan paikkaan noin klo 18.00.

Tulethan mukaan muistelemaan mukavia menneitä ja suunnittelemaan uusia. Oman porukan puhujien lisäksi saamme kuulla myös puolueen kuulumiset valtakunnan tasolta. Vieraamme nimi kerrotaan myöhemmin, lähempänä risteilyä.

Luvassa edellisvuosien tapaan maistuvaa ruokaa ja juomaa, rentoa yhdessäoloa ja iloista seuraa sekä arpajaiset!

Risteilylle ilmoittautuminen tapahtuu maksamalla osallistumismaksu 38 euroa (sisältää risteilyn ohjelmineen ja iltapaloineen) viimeistään 19.8. Jyväskylän Kansallisseuran tilille FI15 1045 3000 4646 68 (viite 123). Kun käytät viitenumeroa osallistujan tulee olla sama kuin maksaja tai pitää erikseen sähköpostilla ilmoittaa tulijoiden nimet Markulle (markku.ikkala@gmail.com). Toinen vaihtoehto on jättää viitenumero pois ja kirjoittaa pankkisiirron viesti -osioon henkilön tai kaikkien henkilöiden nimet, joiden osallistumisen risteilylle maksat.

Lämpimästi tervetuloa! Elokuussa tavataan taas.

9. Helsingin Venetsialaiset

17:0022:00

Helsingin Venetsialaiset jo viidettä kesää peräkkäin Vuosaaren upeassa Aurinkolahdessa!

Tapahtumapaikkana on tuttu Kahvila Kampelan pihapiiri. Ohjelmassa on jälleen musiikkia, monenlaista tekemistä lapsille, lajinäytöksiä, myyntikojuja, Securitaksen non stop -alkusammutuskoulutusta ja paljon muuta. Ilta päättyy tietenkin upeaan ilotulitukseen.

Tervetuloa kokemaan taianomainen ilta koko perheen kanssa kauniissa kesäillassa meren äärellä!

10. elo27

Herttoniemen Kokoomus mukana Hertsikan kyläjuhlilla

10:0010:00

Herttoniemen perinteiset kyläjuhlat järjestetään taas sunnuntaina 27. elokuuta klo 10-15 Herttoniemen urheilukentällä. Herttoniemen Kokoomus on luonnollisesti mukana kyläjuhlilla.

Lämpimästi tervetuloa Kokoomusteltalle hakemaan ilmapallo, juttelemaan paikallisista asioista tai vaikka liittymään Herttoniemen Kokoomuksen jäseneksi!

Seuraavat tapahtumat