Näytä tapahtumat alueelta:
  1. touko28

Kokoomus Mätäjoki-festareilla

11:0014:00

Helsingin Kokoomus on mukana Kaarela-Seuran perinteisillä Mätisfestareilla sunnuntaina 28.5.2017. Tule keskustelemaan kanssamme ja kertomaan, millaisen Helsingin sinä haluaisit. Samalla pääset nauttimaan paikallisesta kevättapahtumasta hyvässä seurassa.

Lisätietoja tapahtumasta: http://www.kaarela-seura.com/16.

2. Pirkanmaan Kokoomusnuorten strategiailta

16:0019:00

Kokoomusnuoret järjestää piirien järjestöstrategiakierroksen, ja piirikiertue saapuu Pirkanmaalle sunnuntaina 28.5. kello 16 alkaen. Paikkana toimii piiritoimisto osoitteessa Kuninkaankatu 13 B 17, Tampere.

Illan aikana keskustellaan Kokoomusnuorten tulevaisuudesta ja pohditaan liiton strategiaa. Paikalla on myös Kokoomusnuorten pääsihteeri Emma-Stina Vehmanen ja puheenjohtaja Daniel Sazonov. Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki jäsenet ja toiminnasta kiinnostuneet!

Illan aikana on tarjolla pientä purtavaa. Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, mutta jos sinulla on ruoka-ainerajoitteita, jotka pitäisi ottaa huomioon tarjoilua hankittaessa, ilmoitathan niistä etukäteen aluekoordinaattori Sallalle.

Piiritoimistoa vastapäätä on maksullinen autojen parkkihalli. Tapahtumapaikalle pääsee hyvin hissillä tai rappusia pitkin, muutamassa pakollisessa rappusessa ja kynnyksessä autetaan tarvittaessa.

3. kesä4

Hakaniemen markkinat

10:0014:00

Helsingin kokoomus on perinteiseen tapaan mukana kesäkuun Hakaniemen markkinoilla sunnuntaina 4.6. Tervetuloa tapaamaan meitä ja nauttimaan kesäisistä maalaismarkkinoista!

4. kesä11

Pirkanmaan Kokoomusnuoret vierailevat ortodoksikirkossa

14:0017:00

Opastettu vierailu Tampereen ortodoksikirkkoon. Vierailun jälkeen mennään porukalla piknikille, mikäli sää sallii.

5. kesä12

EHK esittää: Popcornia ja Politiikkaa

16:0018:00

Tämä ei ole mätäkuun juttu!

Etelä-Helsingin Kokoomus tarjoaa Popcronia ja Poliitikkaa maanantaina 12.6.2017 kello 16.00-18.00 Helsingin Rautatieaseman Pullman Barin kabinetissa (2. krs). Tilaisuus on maksuton ja siihen on vapaa pääsy. Istumapaikkoja on rajatusti eli nopeat syövät hitaat – ja kaiken popcornin!

Popcornit tarjoaa Etelä-Helsingin Kokoomus ja Politiikasta vastaavat arvoisat kansanedustajat ja kuntapoliitikot. Luvassa on tiukka ajankohtaiskatsaus valtakunnanpoliittisesta tilanteesta Perussuomalaisten puoluekokouksen jälkeen ja ennakkoaavistukset sekä leikkimielinen pohdinta Vihreiden tulevan puoluekokouksen päätöksistä ja henkilövalinnoista.

Tilaisuudessa puhujina ja alustajina toimivat:

– kansanedustaja Simon Elo (PS)
    – kansanedustaja Ben Zyskowicz (Kok)
    – vielä nimeämätön Vihreiden edustaja

Alustava ohjelma ja aikataulu
    16:00 Tilaisuuden avaussanat (EHK:n PJ Ted Apter)
    16:15 Puoluekokouksen jälkilöylyt (Simon Elo ja Ben Zyskowicz)
    17:00 Politiikan ajankohtaiset (Ben Zyskowicz)
    17:30 Vihreiden puoluekokouksen ennakko (nimeämättä)
    18:00 Tilaisuuden päätös

Lisätietoja tapahtuman Facebook-eventistä.

6. Grigori Sokolovin konsertti Naantalin kirkossa

19:0022:00

Naantalin musiikkijuhlat, Grigori Sokolovin konsertti Naantalin kirkossa, liput 120€.

7. kesä13

Soile Isokosken konsertti Naantalin kirkossa

19:0021:00

Naantalin musiikkijuhlat, Soile Isokosken konsertti Naantalin kirkossa, liput 45€ (sisältää kuljetuksen).

8. kesä15

Konsertti- ja runoilta

17:0019:00

Konsertti- ja runoilta Naantalin Kultarannassa, liput 35€ (sisältää kuljetuksen), lähtö klo 16 Ortodoksisen kirkon edestä.

9. heinä2

Hakaniemen markkinat

10:0014:00

Helsingin kokoomus on perinteiseen tapaan mukana heinäkuun Hakaniemen markkinoilla sunnuntaina 2.7. Tervetuloa tapaamaan meitä ja nauttimaan kesäisistä maalaismarkkinoista!

10. heinä13

Kesäteatteriretki Heinolaan 13.7. klo 18, ohjelmassa VADELMAVENEPAKOLAINEN

16:0021:30

Pohjois-Kymen Kokoomusnaiset järjestää 13.7.klo 18 retken Heinolan kesäteatteriin
    katsomaan näytelmää Vadelmavenepakolainen. Retken hintaan 50 euroa/hlö sisältyy bussimatka, teatterilippu ja väliaikatarjoilu.
    Lähtö Kouvolasta klo 16 ja Kuusankoskelta tilausajopysäkiltä klo 16.15.
    Ilmoittautumiset Ritvalle puh. 050 341 0400 tai e-mail: rvaltonen@kymp.net  viimeistään 24.3.

Seuraavat tapahtumat