Näytä tapahtumat alueelta:
  1. August27

Raision Kokoomus Killin markkinoilla

09:0014:00

Raision Kokoomus mukana Killin markkinoilla. Kokoomuksen teltalla tavataan!

2. Syysmarkkinat Hollolassa

09:0012:00

Syysmarkkinoita vietetään Hollola Torilla perinteisesti uutispuuron parissa. Tervetuloa Kokoomuskojulle! Samaan aikaan vietetään Hämeenkoskipäivää, joten kokoomuskoju on myös sielä pystyssä!

3. Hämeenkoski-päivä

09:0012:00

Hämeenkoskipäivän kunniaksi Kokoomuskoju on pystyssä, tule rupattelemaan ja juomaan kuppi kahvia! Samaan aikaan myös Hollolan torilla vietetään syysmarkkinoita. Kahden pysähdyksen taktiikalla siis syyslauantain viettoon!

4. Laitilan Kokoomus Hullun Kukon -päivillä

10:0012:00

Laitilan Kokoomuksen teltta mukana Hullun Kukon päivillä.

Tervetuloa mukaan!

5. Suuri Puistokirpputori Nokian Poutunpuistossa

10:0013:00

Suuri Puistokirpputori Nokian Poutunpuistossa lauantaina 27.8. klo 10-13. Tervetuloa ostoksille! Mukana on jo 56 eri myyjää, mutta vielä mahtuu lisää. Varaa maksuton myyntipaikkasi ilmoittautumalla pe 26.8. klo 12 mennessä juhamannila@yahoo.com tai 044 595 8738. Paikkojen jako myyjille alkaa la klo 8:30.

6. Kokoomusnuorten seikkailupäivä Flow Parkissa

10:0010:00

Pyynikin kokoomuksen nuoret ja Tampereen kansalliset nuoret menevät viettämään kesäpäivää Varalassa sijaitsevaan Flowparkkiin lauantaina 27.8.2016 klo 10.00.

Flowpark on ekologinen seikkailuhuvipuisto, jossa pääsee testaamaan kestääkö kantti. Seikkailuradat on rakennettu eläviin puihin niitä vahingoittamatta. Toiminnan moottori on ihminen itse! Lukuisia erilaisia tehtäviä selvitetään parhaimmillaan lähes kahdenkymmenen metrin korkeudella. Tehtävät ovat yläköysiratoja sisältäen mm. heiluvia polkuja, liaanihyppyjä, keinuja ja vaijeriliukuja. Flowpark on tarkoitettu kaikenikäisille seikkailumielisille 7-vuotiaasta ylöspäin – haastetta löytyy niin kaupunkispedelle kuin kokeneelle eräjormalle!

Mukaan tapahtumaan tarvitset vain urheiluvaatteet.

Omavastuu kiipeilemiselle on 10€, joka tullaan perimään tapahtuman jälkeen.

7. Syysmessut ja -markkinat

10:0015:00

Standillämme on mahdollisuus esittää arvio siitä, kuinka kokoomus on toiminut Hämeenlinnassa. Vastaaja voi esittää myös oman näkemyksensä siitä, kuinka Kokoomuksen tulisi vastaisuudessa toimia eräissä keskeisissä asioissa. Vastauksista kerätään yhteenveto.

Tule siis istumaan nojatuoliimme ja kertomaan tärkeä mielipiteesi!

Mahdollisuus tavata äsken asetettuja Kuntavaaliehdokkaita.

Tarjolla karkkia.

8. Janakkala 150 vuotta elojuhla

11:0019:00

Janakkalan täyttäessä 150 vuotta pidetään Turengissa toritapahtuma Elojuhla (http://www.janakkala.fi/elojuhla) lauantaina 27.8. klo 11-19. Tärkeänä osana tapahtumaa on yhdistystori, jolle osallistuvat myös Janakkalan kokoomusjärjestöt. Tule juttelemaan politiikasta ja kuntavaaleista. Janakkalassa on tarjolla 64 kuntavaaliehdokaspaikkaa -voisiko yksi niistä olla sinun?

9. Minäkö ehdolle – ehdokaskoulutus

13:0015:30

Ehdokaskoulutus ehdokkuutta miettiville naisille, tervetuloa!

10. Kokoomuslaiset Turku Pridessa

13:1519:00

Turun Kokoomus, V-S Kokoomusnaiset ja V-S Kokoomusnuoret osallistuvat Turku Pride -kulkueeseen ja pitävät Kokoomus-pöytää Priden puistotilaisuudessa!

Kulkueeseen lähtö klo 13:15 Vanhalta Suurtorilta.
    Kokoomus-pöytä klo 14-17 Puolalanpuistossa.

Ilmoittaudu mukaamme: heidi.hulden@kokoomusnuoret.fi.
    Tervetuloa!