Näytä tapahtumat alueelta:
  1. July27

Kokoomus Naantalin Unikeonpäivien politiikkatorilla

10:0014:00

Perinteinen Naantalin Unikeonpäivien Politiikkatori Mannerheiminpuistossa. Kokoomus-teltalla tavataan!

2. Hollolan Kokoomuksen perinteinen kesäteatteri

19:0022:00

Hollolan Kokoomuksen perinteinen kesäteatteri tulee taas tällä kertaa Messilän markkinaravintolassa suositun Lahden uuden kesäteatterin produktion MÖKKINAAPURIT kera.

Luomuhernekasvattaja ja käkikellokeräilijä Lasse Hiippa ei edes muista, että hänellä on serkku Helsingissä ennen kuin kyseinen ”hipsterihamsteri” muuttaa enovainajalta tyhjäksi jääneeseen mökkiin – juuri kun Lassen piti sulauttaa tontti maihinsa ja saavuttaa täydellinen yksityisyys. Nyt on mökkirauha mennyttä.

Outi Keskevaarin käsikirjoittama Mökkinaapurit on tarina meistä suomalaisista, mökeillä viihtyvistä miehistä ja naisista. Se on tarina kaikesta siitä pienestä purnauksesta jonka jokainen mökkinaapuri saa osakseen. Se on soiva musiikki-irrottelu suomalaisten naapurisuhteen hoitoon ja rajojen rikkomiseen. Mökkinaapureiden laulutarjotin sisältää hittibiisien hauskimpia käännöskukkasia Laukesin kehuttujen
    muusikkojen tulkitsemina

Lasse Hiipan roolissa nähdään Kansallisteatterilla “Äitikortti” – näytelmässä tällä hetkellä näyttelevä Joel Mäkinen joka tunnetaan myös Pimeys-yhtyeen keulahahmona. Hipsterihamsterina valloittaa Cats-musikaalin Rokkikissa Räntäntouho, Peter Nyberg.

Mökkinaapureita tukee väkivahva naistrio, Laukesin CATS – musikaalista tuttu Linda Hämäläinen, Laukesin Kaikki Sanoo Tahdon – häämusikaalissa ihastuttanut Anni Kajos ja Kansallisteatterilla näyttelevä Maruska Verona.

Mökkinaapureiden musiikkikimara yltää Abbasta WHAMin kautta Haddawayhin ja Tina Turnerista Madonnaan. Kotimaisia käännöshelmiä kuullaan mm kappaleista Wake Me Up Before You Go-Go, Private Dancer, The Winner Takes It All, Your Song ja Forever Young.

Mukavassa katsomossa A-oikeudet ja selkänojalliset istuimet. Illansuussa arpajaiset.

Lippujen hinta 24e/hlö (norm. 28e/31,5e/hlö). Lippuja on rajoitettu määrä!

Varaa omasi: minna.halme@lahti.fi tai kristiina.hamalainen@hollola.fi

Tervetuloa Hollolaan!

3. July28

Satamakahvit Jyväskylässä

11:0013:00

Valtuustoryhmä ja kunnallisjärjestö tarjoaa satamakahvit, tervetuloa!

4. July29

Kuninkuusravit

11:0021:00

Kokoomuksen teltta Kuninkuusraveissa Metsämäen raviradalla.

Tervetuloa mukaan!

5. July30

Kiskon Kokoomuksen puutarhajuhla

Kiskon Kokoomus järjestää kesäjuhlat Härän kauniissa puutarhassa la 30.7.2016 klo 16. Luvassa on paikallisia kesän herkkuja, puheita ja mukavaa yhdessä oloa! Lämpimästi tervetuloa koko Kokoomusväki!

Lisätiedot ja varaukset Juha Punta tel. 044-7221 322

6. Paroonin Markkinat

09:0017:00

Parkanon Kokoomus mukana Paroonin Markkinoilla Parkanossa lauantaina 30.7. klo 9-17. Yhdistyksen kojulla myös kansanedustaja Arto Satonen klo 10-12.

7. Kokoomus Sauvon Elöpäivillä

10:0015:00

Kokoomus mukana Sauvon Elopäivillä. Tavataan Kokoomuksen teltalla

Tervetuloa mukaan!

8. August4

Kesätreffit

17:3019:15

Tervetuloa kesätreffeille 4.8. klo 17.30 alkaen. Kokoonnumme vapaamuotoisesti kauppakeskus Ogelin ravintola Valtikan terassilla keskustelemaan politiikasta ilman asialistoja ja tehtävien jakoa. Poikkea hetkeksi tai tule jutustelemaan pidemmäksi aikaa. Mukaan voi tulla yksin tai suuremmalla joukolla.

9. August6

Pirkkalan Kokoomusnaisten taideretki Mäntään

08:3019:00

Pirkkalan Kokoomusnaiset tekevät lauantaina 6.8. taideretken Mänttään, kohteina Serlachius museot erityisesti Gösta, Pekilo, Honkahovi sekä vierailu Myllyrannassa.

10. Vaajakosken Kohinat

10:0014:00