Näytä tapahtumat alueelta:
  1. May31

Kokoomuksen Talouspoliittisen Seuran toukokuun kuukausilounas

11:3011:30

Kokoomuksen Talouspoliittisen Seuran toukokuun kuukausilounas pidetään hotelli Radisson Blu Plazan Takkakabinetissa, os. Mikonkatu 23, tiistaina 31.5 klo 11.30 alkaen. Alustajana toimii valtiotieteen tohtori Kimmo Kiljunen aiheesta ”Nyky-Suomen eläketurva”. Tilaisuuteen tulee ilmoittautua osoitteessa http://kotary.net/tapahtumat tai Marianne Träskmanille 040 531 1313.

Kokoomuksen Talouspoliittisen Seuran järjestämät tilaisuudet ovat avoimia myös yhdistykseen kuulumattomille, ellei toisin ilmoiteta.

2. Puistoperhekahvila

16:3018:00

Varsinais-Suomen Kokoomusnaiset järjestää yhdessä Kansallisen Lastenliiton kanssa puistoperhekahvilan. Ohjelmassa ajankohtaiskeskustelua perhepolitiikasta kansanedustaja Saara-Sofia Sirénin alustamana, lastenvaatekirppis sekä ilmaista poniratsastusta lapsille.

Tilaisuus on avoin kaikille, ja paikalla on kahvi- ja mehutarjoilu.
    Mikäli haluaisitte luovuttaa lastenvaatteita kirppikselle, ne voi toimittaa joko toimistollemme (Uudenmaankatu 19A) tai suoraan tilaisuuteen.

Tervetuloa!

Lisätiedot: malla.rannikko-laine@kokoomus.fi

3. Puoluekokousseminaari

18:0020:00

Puoluekokous lähestyy. Piirin edustajat pääsevät tenttaamaan puoluekokouksessa ehdolla olevia.

4. June1

Tampereen Kansallisten Nuorten museovierailu: Tampere 1918 -näyttely + Afterwork

16:3016:30

Tampereen Kansalliset Nuoret ry järjestää kesällä vierailuja eri museoiden näyttelyihin Tampereella.

Keskiviikkona 1.6. klo 16:30 ensimmäinen vierailun kohteemme on ‘Tampere 1918’ -näyttely Vapriikissa. Näyttelyssä pääsee näkemään millaista Tampereella oli sisällissodan päätevaiheilla käydyssä Tampereen taistelussa – niin valkoisten kuin punaisten puolelta.

Näyttelyn vierailun jälkeen siirrymme istumaan iltaa afterwork -tunnelmissa lähellä sijaitsevaan Jack the Rooster -ravintolaan joka on monesti valittu Tampereen parhaaksi terassiksi.

Museovierailu on tamperelaisille kokoomusnuorten jäsenille maksuton. Muualta tulevat Pirkanmaan kokoomusnuorten jäsenet saavat 50% kompensaation hinnasta hakemusta vastaan.

Tervetuloa!

Mikäli tulee kysyttävää, voitte olla yhteyksissä yhdistyksen puheenjohtaja Jens Holmiin (jonathan.holm@live.com).

5. Terve ja sisäilmaongelmaton koulu

16:3018:00

Terve ja sisäilmaongelmaton koulu –tilaisuus

Eduskunnan kansalaisinfo, Arkadiankatu 3

Keskiviikkona 1.6.2016 klo 16.30–18.00

Tervetuloa kansanedustajien Sanna Lauslahden ja Sari Sarkomaan järjestämään avoimeen Terve ja sisäilmaongelmaton koulu -keskustelutilaisuuteen 1.6.2016 klo 16.30–18.00 eduskunnan kansalaisinfoon. Tilaisuudessa etsitään ratkaisuja, kuinka saadaan huonovointiset koulurakennukset voimaan hyvin, että niissä olisi turvallista lasten opiskella ja opettajien opettaa? Miten talot rakennetaan ja miten niitä käytetään oikein, jotta korjattavaa ei synny?

Puhujina kuullaan koulutus-, terveys-, ympäristö- ja kiinteistöalan asiantuntijoita, kuin myös kouluissa opiskelevien lasten vanhempia.

Puhujina:

Tuula Putus, Työterveyshuollon ja ympäristölääketieteen professori

Riina Länsikallio, Työelämäasiamies, OAJ

Krista Pellikka, Jousenkaaren koulun koti ja kouluyhdistys

Sari Hildén, Kiinteistöpäällikkö, Helsingin Kiinteistövirasto

Olli Isotalo, Tekninen johtaja, Espoo

Juha Lemström, Operatiivinen johtaja, Senaatti-kiinteistöt

Tervetuloa keskustelemaan!

6. Sarkomaan ja Lauslahden Terve ja sisäilmaongelmaton koulu –tilaisuus

16:3016:30

Tervetuloa kansanedustajien Sanna Lauslahden ja Sari Sarkomaan järjestämään avoimeen Terve ja sisäilmaongelmaton koulu -keskustelutilaisuuteen keskiviikkona 1.6.2016 klo 16.30–18.00 eduskunnan kansalaisinfoon, Arkadiankatu 3.

Tuula Putus, työterveyshuollon ja ympäristölääketieteen professori, Turun yliopisto
    Riina Länsikallio, työelämäasiamies, Opetusalan ammattijärjestö OAJ
    Krista Pellikka, Jousenkaaren koulun koti ja kouluyhdistys
    Sari Hildén, kiinteistöpäällikkö, Helsingin Kiinteistövirasto
    Olli Isotalo, Tekninen johtaja, Espoo
    Juha Lemström, Operatiivinen johtaja, Senaatti-kiinteistöt

7. June2

Pirkanmaan Kokoomuksen piirihallitus

17:0017:00

Pirkanmaan Kokoomuksen piirihallituksen kokous torstaina 2.6. klo 17 Suomalaisella Klubilla, Puutarhakatu 13, Tampere. Ilta jatkuu puoluekokousseminaarilla klo 18 alkaen.

8. Kesäkuun Porvariskumppa

17:0017:00

Elämme poliittisesti mielenkiintoista aikaa, yhteiskuntasopimuksen aikaraja lähestyy ja kokoomuksen puheenjohtajakisa on käynnissä täysillä.

Missä näissä ja muissa päivänpoliittisissa asioissa tällä hetkellä mennään, siitä meille tulee pitämään alustuksen puoluesihteeri Janne Pesonen.

Tervetuloa taas skumppailemaan ja nauttimaan kanssamme lasillinen hyvässä seurassa!

9. Pirkanmaan puoluekokousseminaari

18:0018:00

Pirkanmaan Kokoomuksen puoluekokousseminaari torstaina 2.6. klo 18 alkaen Suomalaiselle Klubilla, Puutarhakatu 13, Tampere. Seminaarissa käydään läpi puoluekokouksessa käsiteltävät asiat sekä puolueen varapuheenjohtaja- ja puoluevaltuuston puheenjohtajaehdokkaat esittäytyvät puoluekokousedustajille.

10. Puoluekokousseminaari

18:0020:30

Seminaarissa käydään läpi puoluekokouksessa käsiteltävät asiat ja henkilövaaleissa ehdolla olevat (pl. puheenjohtajaehdokkaat) esittäytyvät hämäläisille puoluekokousedustajille ja järjestöväelle. Kahvia & sämpylöitä ennen tilaisuutta klo 17.30 alk. Tervetuloa!

Seuraavat tapahtumat