Näytä tapahtumat alueelta:
  1. May9

“Kuinka syrjäytyminen lopetetaan?” -paneelikeskustelu Oulussa

14:0015:45

Paneelikeskustelu on kaikille nuorten syrjäytymisen ehkäisystä kiinnostuneille avoin ja maksuton. Paneelissa mukana OSAOn K2K -projekti, Nuorten Ystävien Muhoksen valmennuspaja Mahis, ODL ja SPR:n Nuori nuorelle -hanke sekä FinFami ry:n toiminnanjohtaja Pia Hytönen ja kansanedustaja Kari Tolvanen. Paneelikeskustelun juontaa Jaana Pelkonen ja aloituspuheenvuoron pitää Tuomas Aarni.

Tervetuloa!

2. Eurooppa-päivän tempaus Oulussa

16:0016:30

Oulun Kokoomusnaiset ja Kokoomuksen Oulun kunnallisjärjestö tempaisevat Rotuaarilla Eurooppa-päivänä maanantaina 9.5. klo 16.00. Jaossa uunituoretta Sinituuli-lehteä ja Kokoomus-karkkeja. Paikalla kansanedustajat Jaana Pelkonen ja Kari Tolvanen sekä FinFami ry:n toiminnanjohtaja Pia Hytönen.

Tervetuloa tapaamaan ja jututtamaan!

3. Kokoomuksen Tulevaisuusklubi Lahdessa

17:0018:30

Mitä on tulevaisuuden sivistys? Millaista osaamista jatkuvasti muuttuvassa maailmassa tarvitaan? Miten  voimme siihen valmistautua? ​ Kutsumme sinut keskustelemaan ja ratkomaan näitä kysymyksiä kanssamme Hämeen Tulevaisuusklubille, FellmanniCampukselle (kokoustila Ars Cultura 2. krs.) Lahteen maanantaina 9.5. klo 17.00-18.30. Mukana keskustelemassa ovat muun muassa Lahden ammattikorkeakoulun rehtori Outi Kallioinen ja kokoomuksen opiskelijaliitto Tuhatkunnan puheenjohtaja Marianna Kupias. Keskustelun alustajana ja tilaisuuden vetäjänä toimii opetus- ja kulttuuriministeri, kokoomuksen varapuheenjohtaja Sanni  Sanni Grahn-Laasonen.

4. May10

Sanni Grahn-Laasonen ja Anne-Mari Virolainen: sivistyspoliittinen tulevaisuusklubi

17:0018:30

Kokoomuksen Sivistyspoliittinen tulevaisuusklubi saapuu Turkuun. Tilaisuutta juontaa opetusministeri Sanni Grahn-Laasonen, sekä puolueen varapuheenjohtaja ja suuren valiokunnan puheenjohtaja Anne-Mari Virolainen. Tilaisuuteen on vapaa pääsy ja paikalla on kahvitarjoilu.

Ohessa tapahtuman virallinen kutsu:

Hyvä sivistyksen ystävä, tulevaisuuden tekijä!

Mitä mustavalkoisemmaksi julkinen keskustelu käy, sitä tärkeämpää on muistaa, että kokoomus on uteliaiden ja uudelle avoimien ihmisten puolue. Puolue, jossa uskalletaan ja halutaan käydä keskustelua myös suurista, tulevaisuuteen liittyvistä kysymyksistä, joihin meillä ei ole vielä valmiita vastauksia.

Näitä keskusteluja varten olemme käynnistäneet kokoomuksen Tulevaisuusklubi-kiertueen. Klubeilla kokoamme kokoomuslaiset yhteen pohtimaan teemoja, joilla tulee olemaan suuri merkitys tulevaisuuden Suomelle. Mitä on tulevaisuuden sivistys? Millaista osaamista jatkuvasti muuttuvassa maailmassa tarvitaan? Mitenvoimme siihen valmistautua?

Kutsumme sinut keskustelemaan ja ratkomaan näitä kysymyksiä kanssamme Varsinais-Suomen Tulevaisuusklubille Submarinaan, Linnankatu 32:een.

Sanni
    Sanni Grahn-Laasonen
    Opetus- ja kulttuuriministeri, kokoomuksen varapuheenjohtaja

Anne-Mari
    Anne-Mari Virolainen
    Kokoomuksen varapuheenjohtaja, kansanedustaja

5. Helsingin Kokoomuksen keskusteluilta sisäisestä turvallisuudesta, mukana Petteri Orpo

18:0018:00

Helsingin Kokoomuksen toukokuun keskustelutilaisuuden teemana on sisäinen turvallisuus. Kuulemme keskustelun alustukseksi puheenvuorot sisäministeri Petteri Orpolta, Rajavartiolaitoksen apulaispäälliköltä Ilkka Laitiselta sekä rikosylikomisario, kansanedustaja Kari Tolvaselta. Aikaa on varattu runsaasti kysymyksille sekä vapaalle ajatustenvaihdolle. Tilaisuuden avaa sekä keskustelun moderaattorina toimii Helsingin Kokoomuksen puheenjohtaja Pekka Majuri.

Keskustelutilaisuus pidetään Cafe Köketin (Kiseleffin talo, Aleksanterinkatu 28) toisen kerroksen tiloissa klo 18-20.

Tilaisuus on kaikille avoin, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista tarjoilujen riittävän varmistamiseksi torstaihin 5.5. mennessä sähköpostitse: taina.kurki@kokoomus.fi.

6. Etelä-Pirkanmaan yhdistysten aluepalaveri

18:3018:30

Akaan, Urjalan ja Valkeakosken kokoomusyhdistysten aluepalaveri tiistaina 10.5. klo 18:30 Campus Centerissä (HAMK), Tietotie 1, Valkeakoski. Palaverissa keskustellaan ajankohtaisista asioista ja erityisesti valmistautumisesta kunnallisvaaleihin.

Tarjoilun vuoksi ilmoittautumiset viimeistään perjantaina 6.5. jari.porraslampi@kokoomus.fi

7. Paula Risikko: Sote-keskustelutilaisuus

18:3020:00

Eduskunnan varapuhemies, kansanedustaja ja sote-alan ammattilainen Paula Risikko saapuu Turkuun kaikille avoimeen sote-keskustelutilaisuuteen. Tapahtuma järjestetään heti ministeri Grahn-Laasosen ja kansanedustaja Virolaisen sivistyspoliittisen tulevaisuusklubin perään samoissa tiloissa. Tapahtuma on kaikille avoin, ja paikalla on kahvitarjoilu.

Tervetuloa mukaan!

8. Helsingin Kokoomuksen Naisten Marimekko-ilta

19:0019:00

MARIMEKKO – ILTA. Luvassa uuden upean kesämalliston muotinäytös. Malleina vaikuttajanaisemme Sari Sarkomaa, Pia Pakarinen ja Seija Muurinen. Illan ostoetu -15% kaikista normaalihintaisista tuotteista ja -20% joistakin silkkipaidoista. Tarjolla kuohuvaa ja pientä suolaista sekä iloisen lämpöistä tunnelmaa. Ilmoittautumiset viimeistään 3.5. 2016 Marjatta Partaselle, marjattapartanen@hotmail.com tai puh. 040 719 3215

9. May11

Sote keskustelu-tilaisuus

18:0020:00

Sote keskustelu-tilaisuus

Alustajina tilaisuudessa:
    Marja-Leena Alho: Sote uudistuksen etenemisen aikataulu ja rahoitus
    Leea Hiltunen: 3. sektori palveluiden tuottajana
    Tarja Ujula: Valinnanvapaus
    Merja Loven: Yksityinen palvelujen tuottaja
    Tilaisuuden juontajana toimii Elina Junnila

10. May13

Elina Lepomäki ja Juhana Vartiainen puhujavieraina Helsingin Kokoomusyrittäjien AfterWork-tilaisuudessa.

17:0017:00

Kukanpäivän skumppa AfterWork -tilaisuus ja poliittiset katsaukset pidetään perjantaina 13.5. klo 17 alkaen Ajantiedon tiloissa Kampissa, Antinkatu 3 D, 7 krs. Pyydetään saapumaan hyvissä ajoin paikalle, mielellään jo 16.45.

Ohjelma:

Klo 17: 00 Elina Lepomäki puheenvuoro

Klo 17.30 Juhana Vartiaisen poliittinen katsaus

Lämpimästi tervetuloa kuulemaan Elina Lepomäen ja Juhana Vartiaisen terveiset Eduskunnasta.

Seuraavat tapahtumat