Näytä tapahtumat alueelta:
  1. marras27

Arto Satonen: Maa- ja kalatalous Suomessa

18:0018:00

Eduskunnan varapuhemies Arto Satonen saapuu maanantaina 27.11. Kustaviin kertomaan Suomen maa- ja kalatalouden tilanteesta. Tilaisuus järjestetään juhlatila Mainingissa (Keskuskuja 1). Kahvitarjoilu.

Tervetuloa keskustelemaan!

2. marras28

Pirkanmaan Kokoomuksen syyskokous

19:0019:00

Pirkanmaan Kokoomuksen sääntömääräinen syyskokous tiistaina 28.11. klo 19 TAMKn auditoriossa A3-27, Teiskontie 33, Tampere. Kahvit ja valtakirjat klo 18 alkaen. Ajankohtaiskatsaus Niinistön kampanjasta maakuntavastaava Piko Ollila.

3. marras30

Piiritoimiston jouluglögit

17:0021:00

Piiritoimiston perinteisillä jouluglögeillä tavataan tuttuja, tutustutaan uusiin ihmisiin ja nautitaan hyvästä tunnelmasta. Tarjolla on glögiä sekä pientä jouluista purtavaa. Tule piipahtamaan paikalle silloin kuin sinulle parhaiten sopii. Tilaisuus on avoin kaikille Kokoomuksen jäsenille.

4. Pormestari-ilta Pia Pakarisen johdolla

17:3019:30

Apulaispormestari Pia Pakarinen emännöi HEK:läisille kaupungintalolla.

Ilmoittautumiset: hallitus@edistyskokoomus.fi

5. Hei, me puhutaan suomalaisuudesta!

18:3018:30

KAIKILLE AVOIN TILAISUUS

Tervetuloa mukaan uudistamaan yhteistä periaateohjelmaamme – olitpa sitten jonkin puolesta, vastaan tai pikemminkin päinvastoin!

Nyt on vuorossa TURKU! Kokoomuksen uuden periaateohjelman valmistelu on käynnissä ja osana tätä valmistelua kaikkialla Suomessa järjestetään yhteensä 20 avointa puhe- ja keskustelutilaisuutta, joissa kuulemme ajatuksia sekä oman alansa timanttisilta asiantuntijoilta että puolueen omilta huippuvaikuttajilta.

— AIHEENA SUOMALAISUUS ENNEN JA NYT —

Aihetta alustamassa kansanedustaja Saara-Sofia Sirén sekä emeritusprofessori Timo Soikkanen. Tilaisuutta vetämässä Turun kokoomuksen pj. Sini Ruohonen.

Alustusten ja debatin jälkeen myös yleisö pääsee osallistumaan keskusteluun.

6. joulu2

Töölöntorin joulun avajaiset

10:3012:00

Joulukauden avaus. Ensimmäinen adventti, joulukuusen valot sytytetään, tiernapojat vierailevat. Kokoomusteltta ja TÖKS:n jäseniä paikalla yleisön tavattavissa.

7. Munkinseudun Kokoomuksen jouluglögit

11:0013:00

Munkinseudun Kokoomus järjestää glögitilaisuuden lauantaina 2.12.2018 klo 11–13 Munkkivuoren ostoskeskuksen joulunavajaisten yhteydessä. Tervetuloa!

8. joulu3

Joulumarkkinat

09:0015:00

Tervetuloa Pohjois-Kymen Kokoomusnaisten osastolle keskustelemaan ja tutustumaan Sauli Niinistö 2018 -kampanjaan.

9. Vuosaaren Kokoomuksen joulutempaus

12:0017:00

Vuosaaren Kokoomus on mukana Vuosaaren joulupolulla. Luvassa ohjelmaa myös perheen pienimmille! Tervetuloa!

10. joulu9

Kulosaaren Kokoomuksen joulutempaus

11:0013:00

Kulosaaren Kokoomuksen joulutempaus Kulosaaren metroaseman luona. Tule maistamaan glögiä ja pipareita!

Seuraavat tapahtumat