Brändikirja

Brändikirja on olemassa ollakseen mahdollistava, salliva ja kannustava. Se korvaa aiemman graafisen ohjeistuksen.

Brändikirja auttaa viestinnän tekemisessä käytännön esimerkkien kautta: esimerkiksi somekeskusteluissa ja tavassa käyttää värejä. Visuaalisen ilmaisun merkitystä ei voi väheksyä. Hyvä tapa ilmaista asioita on tehdä se valokuvien, videoiden tai grafiikan kautta. Joskus yksi kuva on tuhat sanaa. Kuvituksessa myös väreillä on merkitystä. Valokuvapohjainen grafiikka on tällä hetkellä in.

tutustu brändikirjaan tästä >>

Logot ja kuvat

Tarvitsetko kokoomus-nimilogoa tai ruiskukka-logoa? Aineistopankissa on valmiina sekä paino- että nettikäyttöön tarkoitetut versiot. Huomioithan, että logon muotoa ei saa muuttaa mutta sen väritystä saa muuttaa (tutustu brändikirjan ohjeistukseen tästä >>)

Siirry tästä aineistopankkiin (Gredi) >>